sjees strijen

mike

Home is where tha dogg is
wie gaan er de 29ste naar strijen ,of is t daar niet boeiend genoeg. ik denk wel dat ik ga kijken is tenminste een beetje in de buurt.
lijkt me op zich wel lachen want de baan lijkt me vrij kort???

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Hebo_NRG
en wie komt mij ff ergens oppikken!?

rdam centraal ofzo

of almere natuuk :)

Sorry maar ik moet 's ochtends eerst ff werken dus ik heb geen tijd.

Als je op CS de metro pakt richting Slinge/Spijkenisse, en er uitstapt op halte Zuidplein (dat is de halte na station Maashaven) dan kun je daar de bus pakken.

Loop als je de metro uitkomt richting Ahoy, je gaat dan de trap af en dan ben je bij de bussen. Je moet dan bus 164 hebben...die stopt in Klaaswaal. Vraag of je er uitmag bij de Rijksstraatweg halte bij Newland (dat weet de chauffeur wel)

Als je de bus uitstapt en naar links loopt kom je uit bij DDL (misschien weet je het nog te zitten, anders vraag je het ff), als je nou een beetje vroeg komt dan kan je vast wel met iemand meerijden...

Originally posted by Arne@Piaggio

Sorry maar ik moet 's ochtends eerst ff werken dus ik heb geen tijd.

Als je op CS de metro pakt richting Slinge/Spijkenisse, en er uitstapt op halte Zuidplein (dat is de halte na station Maashaven) dan kun je daar de bus pakken.

Loop als je de metro uitkomt richting Ahoy, je gaat dan de trap af en dan ben je bij de bussen. Je moet dan bus 164 hebben...die stopt in Klaaswaal. Vraag of je er uitmag bij de Rijksstraatweg halte bij Newland (dat weet de chauffeur wel)

Als je de bus uitstapt en naar links loopt kom je uit bij DDL (misschien weet je het nog te zitten, anders vraag je het ff), als je nou een beetje vroeg komt dan kan je vast wel met iemand meerijden...

oke, koel zal ik ff gaan kijken hoe me treinen gaan.
Wie gaat er met me mee?! VDM? daanje?

Originally posted by Roadrunner
Jah Alvabrainpower :)

I'll bie there toe! 8)

héhé eindelijk 1tje die me naam door hebt :)

ja is goed we blijven daar wel om die tijd wel ff wachten :)
ik rij trouwens op een rood zwarte area en heb een jongentje bij me met een beta ark en denk dat die iedereen zoek rijd :rolleyes: :p :?

Back