sjees strijen

mike

Home is where tha dogg is
wie gaan er de 29ste naar strijen ,of is t daar niet boeiend genoeg. ik denk wel dat ik ga kijken is tenminste een beetje in de buurt.
lijkt me op zich wel lachen want de baan lijkt me vrij kort???

Advertisement - register to remove this

ik ben er ook :) ofcource.. van de week veel veranderd aan m'n scooter. dit is allemaal aangepast voor zaterdag:

nieuwe zuigerveer
recht spruitstuk
hebo filter
andere gasnaald :|
cilinder verder aangepast (best wel :))
1 zijkant overgespoten en opnieuw bestickerd :)

ik was vanochtend onderweg naar me werk ff bang dat ik zaterdag niet met me scoot aanwezig kon zijn.
maar 't was gelukkig alleen me koppakking die overleed.:)
DvD:Ik weet niet of ecky komt maar ik denk dat ie wel ff komt patseren samen met willem jan (dat ding giert ook):rolleyes:
Sorry trouwens ik heb me nieuwe ml 50 er al onder zitten dus geen brand uit zaterdag.:'(

greetz.

Originally posted by aeroxR
ik was vanochtend onderweg naar me werk ff bang dat ik zaterdag niet met me scoot aanwezig kon zijn.
maar 't was gelukkig alleen me koppakking die overleed.:)
DvD:Ik weet niet of ecky komt maar ik denk dat ie wel ff komt patseren samen met willem jan (dat ding giert ook):rolleyes:
Sorry trouwens ik heb me nieuwe ml 50 er al onder zitten dus geen brand uit zaterdag.:'(

greetz.

Das kut..

Naja alles wat Snikkel Frits onder zijn scooter heeft hangen rijd niet en maakt herrie, wat een stakker is dat.....

Originally posted by Sugadaddy

Das kut..

Naja alles wat Snikkel Frits onder zijn scooter heeft hangen rijd niet en maakt herrie, wat een stakker is dat.....

Snikkel frits? whahahaha lol :p
Hij heeft wel ecky's evo 50cil eronder zitten nu maar k heb er op gereden en de tomos van me oma is nog sneller
hij snapt er geen bal van!!:?

Mja beetje zoeken :) Ik moet heijenoord tunnel onderdoor en dan moet ik ook zoeken :) Of ken jij me vertellen als ik op de weg die uit de tunnel komt op het fietspad aan het eind rechts of links moet? welk bordje moet ik nemen :) 8)

Originally posted by Roadrunner
Mja beetje zoeken :) Ik moet heijenoord tunnel onderdoor en dan moet ik ook zoeken :) Of ken jij me vertellen als ik op de weg die uit de tunnel komt op het fietspad aan het eind rechts of links moet? welk bordje moet ik nemen :) 8)

ff kijken hoor volgens mij 's gravendeel puttershoek enzo dan kom je vanzelf strijen tegen moet niet te moeilijk zijn of anders gewoon ff vragen he

ik moet zaterdag eerst naar klaaswaal me clinder ophalen.
en daarna ga ik naar strijen

ken ik met iemand van daar af mee rijden?

ofzo
of ken iemand me uitleggen hoe ik moet rijden van daaraf

ik ben denk ik iets van 12uur in klaaswaal ben
misschien willen meer mensen met mij vanaf daar mee rijden ofzo? of al bij de heijenoord tunnel, maar dan moet je dat ff zeggen...

Last edited:
Originally posted by Roadrunner
mja ik moet vanaf ridderkerk, ook onder heijenoord door enzow, vanaf daar weet ik het ook niet meer :)

btw

{! HOELAAT IS IEDEREEN ER?

aanvang sjees? :?

wij zijn ongeveer half 11 ofzo bij de heijenoord tunnel je mag mee rijden, maar ik ga ook eerst ff langs ddl in klaaswaal...dus je moet maar kijken of je mee wilt rijden?

en wie komen er allemaal?????

Last edited:
Back