sjees strijen

mike

Home is where tha dogg is
wie gaan er de 29ste naar strijen ,of is t daar niet boeiend genoeg. ik denk wel dat ik ga kijken is tenminste een beetje in de buurt.
lijkt me op zich wel lachen want de baan lijkt me vrij kort???

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Hebo_NRG

vijfenzeuventig?!?! Djeez, en ik dacht dat ik stoer was met me 6cm. :)

hmmz Tim zal je daarmee ff lastig vallen op de slet, ik heb geloof ik ook 6cm of 66mm ofzo maar het past niet goed.

on-topic: maybe als ik scoot klaar heb ik dat ik dat stuk ook wel wil rijden, alleen ding is nog niet goed afgesteld :|
anders maar proberen met OV ofzo, ik zal en moet komen :)

ik heb een techter gekocht @ JPS van een buiten diameter van 59mm.

die buis is 61 ofzo. Dus wat doe ik

ik pak die buis, zaag er een stuk af

zaag in dat afgezaagde stukje een sleuf.

Zaag ik de eigenlijke buis een paar inkeepinkjes.

doe het afgezaagde stuk over de trechter, dan een buis, en dan een slangenklem erover heen

Originally posted by Hebo_NRG
ik heb een techter gekocht @ JPS van een buiten diameter van 59mm.

die buis is 61 ofzo. Dus wat doe ik

ik pak die buis, zaag er een stuk af

zaag in dat afgezaagde stukje een sleuf.

Zaag ik de eigenlijke buis een paar inkeepinkjes.

doe het afgezaagde stuk over de trechter, dan een buis, en dan een slangenklem erover heen

hmm ik PM je wel ff is msichien makkelijker, buis is niet zo'n probleem, wel de ruimte waartussen die bocht moet komen dat past namelijk niet.

Originally posted by Boeie
Van: Sneek (8601, NL)
Naar : Strijen (3291, NL)
Lengte : 210 km
Duur : 02:00 uur

Damn, is me toch iets te ver, OV is ook geen optie, dus ik ga niet aanwezig zijn :( (moet toch echt snel mn rijbewijs halen !!)

Sneek is idd wel errug ver voor op de scooter :P
Wij rijden eens per maand Rotterdam - Langweer (vlakbij sneek) met de auto, we hebben een vakantie huisje daar... dat vink al een pokke eind....

Originally posted by viva la Nilzz

Sneek is idd wel errug ver voor op de scooter :P
Wij rijden eens per maand Rotterdam - Langweer (vlakbij sneek) met de auto, we hebben een vakantie huisje daar... dat vink al een pokke eind....
vlakbij? ligt hier 23 km vandaan ofzo :P
[offtopic]

tijd!!!!!

Voor de mensen die bij de tunnel mee willen rijden, wij zijn der ongeveer half 11 en dan blijven we tot kwart voor 11 wachten daar.

en over de de plek waar we staan ik denk dat we aan de andere kant van de tunnel staan
dus je moet eerst de tunnel door en als je boven kom daar staan we dan....

ik hoop voor zoveel genoeg info
anders hoor is het wel :)

greetz

Back