Sjees Naaldwijk!

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Arne@Piaggio
He ik wil ook wel naar Naaldwijk op de scoot, als ik nou eens naar Razkin blaas, en dan met hem meerijdt? Raz, goed plan?
jah doen!!

hoe meer aanhangers hoe beter :W

ja lijkt me wel een cool plan :)
Damn wat een druk, mijn renner is nog niet eens 1 geheel :D
Originally posted by Arne@Piaggio
He ik wil ook wel naar Naaldwijk op de scoot, als ik nou eens naar Razkin blaas, en dan met hem meerijdt? Raz, goed plan?

Originally posted by Stealth^
Waar ligt Naaldwijk ook alweer? :?

Daniel, ik rij dan denkik met jouw mee. Gaat toch nog best rap... Polini 50 giet + ongebrensde ark uitlaat. Maar hoop tegen die tijd for sjees binnen te hebben van Proz.

Naaldwijk ligt in het zonnige westland, dus onder Den Haag en Rijswijk.
En ik hoop dat ik dan eindelijk me scooter aan de praat heb, want dan blazen we met z'n 2en :) Anders kom ik bij je achterop :)
Maar eerst effe vrij regelen voor werk ;)

Greetz.

gvr: dewd, zeg gewoon eens NIKS als je niet weet waar we het over hebben. Ik lees je postings nu al ff, en die gaan nergens over.

Mijn scooter ligt ook nog in een 1000 en 1 stukjes :)

Hé DaanTje kan ik je dan niet ff meeten ergens in A'dam, ik ben ook van plan naar naaldwijk te komen, maar zeker is het nog niet helemaal.
Ik kan de 85 wel aanhouden dus zo langzaam ben ik niet.
t'is maar een vraag.

Originally posted by Tha Bomb
ja is goed doen we :)

Razkin jij rijd ook gewoon mee,
en die wegrenner dwd ging geloof ik ook toch?

dus vr0em met de Pia crew naar naaldwijk :W

yupz is goed..... ik neem iig nog een kerel mee

Originally posted by Daanje
En toch zal er een minasnelli komen die alle Piazzio's eruit rijdt 8)

Moet ik dan ook maar langskomen :)

ALS ik kom kom ik weer met de oto :)

Keb vandaag weer de gele Ferrari phantom aan de praat gemaakt sam,en met de eigenaar btw... Dat ding ging VET... Was weer tijd geleden dat k op zon dikke scot gereden heb, moest ik ff kwijt ding lekte koelvloiestof het spoort eruit, we konden maarn iet vinden wat het was, maarjah uiteindelijk deed ie het... Blazen... otos wegblszen roelt als ze je net willen inhalen ...
Nogmaals moest ikff kwijt :)

Race is niet aankomende zaterdag maar die er na toch? Dan kan ik nog wel vrij regelen... Is het vanuit Ede verder dan Valkenswaard of dichterbij? Ik ga het ff opzoeken op de kaart iig...

Status
Not open for further replies.
Back