Sjees Naaldwijk!

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Ik kom waarschijnlijk wel op scooter, niet geverfde velgen :)

Moet alleen ff zorgen dat me spullen optijd binnen zijn en dat hij fatsoenlijk is afgesteld.

mogen de heren coureurs (en de scooters) misschien eerst even bijkomen van de L'town race?? dit topic gaat volgende weekend verder oke?? :W

Ik kom iig niet.

Zit dan lekker op de trophy of the dunes in zantvoort, ff kijken of we wee rde pits in kunnen sneaken (net als met de marlboro masters)

En daar zijn veel meer chix 8)

Daarovolgende race (strijen geloof ik) ben ik ws. weer wel.

Zondag 12 augustus 7e wedstrijd Valkenswaard
Zaterdag 25 augustus 8e wedstrijd Lelystad
Zaterdag 08 september 9e wedstrijd Naaldwijk “Westlandcup”
Zaterdag 15 september 10e wedstrijd Zwolle “Brommer en 50cc wedstrijden”
Zaterdag 22 september 11e wedstrijd Brakel
Zaterdag 29 september 12e wedstrijd Strijen

Vrijdag 12 oktober Meeruren-race Assen

hmmm ik wil wel komen, maar het rottige is dat het eigenlijk allemaal wat te ver weg is! :(

Euh stalkaarz, is er niet eerst een race in Brakel, en dan in strijen??

Zijn er ook nog mensen van plan om naar Assen te gaan ?? 12 oktober? Daar ga ik denk ik maar wel eens heen... (is het dichste bij)

Originally posted by jorick
mogen de heren coureurs (en de scooters) misschien eerst even bijkomen van de L'town race?? dit topic gaat volgende weekend verder oke?? :W

O.k jij mag pas volgend weekend hier weer wat posten!:W

ik kom zeker naar brakel toe, MITS ik mijn onderdelen dan binnen heb, als ik ze heb werk ik wel een nachtje door om ze erop te hangen :P en desnoods zonder kuipen erheen rijden :)

Originally posted by Boeie

Euh stalkaarz, is er niet eerst een race in Brakel, en dan in strijen??

Daarom staat er toch ook: (Geloof ik)

Vervoer is voor mij niet echt een groot probleem, eerder het geld om het vervoer te financieren :|

Originally posted by Stalkaarz

Daarom staat er toch ook: (Geloof ik)

Vervoer is voor mij niet echt een groot probleem, eerder het geld om het vervoer te financieren :|
hmm ok.
Tja dat probleem is hier ook. die paar x tanken voor mn scoot kan ik nog wel betalen, maar een trein/buskaartje of een Tank benzine voor de auto word al een stuk moeilijker.......

ikke kom niet, in Zwolle benk der ook niet bij :( dan benk dus jarig... kutzooi :(:(

Assen komk sowieso wel...

Status
Not open for further replies.
Back