Sito Plus

DaHustler

Just Me
Hey mensen, ik kwam deze wijze site tegen en heb een paar vraagjes voor jullie! Ik heb een aerox, onbegrenst met een sito plus uitlaat. Nou heb ik gehoord dat dit geen vervangende standaard uitlaat is maar een uitlaat die er als een standaard uitlaat uit ziet maar de kwaliteit van een race-uitlaat heeft. Klopt dit? Ook wil ik me scoot harder laten lopen dan die nu doet (75 op de teller), kan dat een beetje met deze uitlaat of moet ik dan toch echt een andere uitlaat kopen??

Alvast bedankt!!!
 
Advertisement - register to remove this

kotsbak eerste klas...
smile.gif
 
Ik heb ook een cito-plus uitlaat op mijn neo's. Het doet er niet toe wat anderen ervan zeggen, voor mij voldoet die gewoon goed. Hij trekt volgens mij even goed op als een andere uitlaat. Als je harder dan 75 wilt, dan weet ik het niet of je er nog iets aan hebt. Misschien een idee om deze uitlaat in een volgende test mee te nemen.
 
Mag ik dan misschien je sito lenen? Ik wil hem best testen onder mijn dueplus, hopelijk maak ik genoeg toeren
smile.gif
.

Als hij goed werkt kom ik ermee naar klaaswaal, lekker iedereen eruit blazen
smile.gif
smile.gif
. Ook arne
smile.gif
.
 
Een SitoPlus ziet eruit als een originele uitlaat, maakt hetzelfde geluid, presteert hetzelfde... Helaas, geen volbloed raceuitlaat
wink.gif
...

Waarom zouden mensen dure expansieuitlaten kopen, als een SitoPlus van 150 piek hetzelfde doet? Verdiep je eens in de werking van een expansieuitlaat, en kom erachter dat een Sito gewoon een kachelpijp is (wel met hitteschildje
wink.gif
)...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Een SitoPlus ziet eruit als een originele uitlaat, maakt hetzelfde geluid, presteert hetzelfde... Helaas, geen volbloed raceuitlaat
wink.gif
...

Waarom zouden mensen dure expansieuitlaten kopen, als een SitoPlus van 150 piek hetzelfde doet? Verdiep je eens in de werking van een expansieuitlaat, en kom erachter dat een Sito gewoon een kachelpijp is (wel met hitteschildje
wink.gif
)...

Greetz.

Uhm, dat zeg jij. Maar heb je hem ook getest op een vlammende cilinder? Je hebt hetzelfde effect als een Jolly op een standaard cil. Maar daarom hoeft ie niet slecht te zijn op een brute cil. Je kunt zo aan de vorm zien dat ie heel hoogtoerig is, ala Hebo Racing.
 
Back
Top