Sito plus vs Leovince touring

Advertisement - register to remove this

Die Leovinci of Sito+? Sowieso is Sito de betere uitlaat of die sneller is durf ik zo niet te zeggen, maar als jij elke paar maanden een nieuwe Leovinci wil kopen omdat de gaten erin zitten is die keus aan jou natuurlijk
 
Die Leovinci of Sito+? Sowieso is Sito de betere uitlaat of die sneller is durf ik zo niet te zeggen, maar als jij elke paar maanden een nieuwe Leovinci wil kopen omdat de gaten erin zitten is die keus aan jou natuurlijk
Ok, thx voor de tip!
 
Weet iemand het verschil tussen de Sito plus uitlaat en de Leovince touring op een piaggio 50cc blok?


Sito plus heeft meer koppel.. Die touring is een natte krant dat helemaal geen koppel heeft..

Enigste voordeel van de touring is het gewicht die stuk lager is en het geluid dat best zacht te noemen is. (echt een stof zuiger)
Post automatically merged:

Die Leovinci of Sito+? Sowieso is Sito de betere uitlaat of die sneller is durf ik zo niet te zeggen, maar als jij elke paar maanden een nieuwe Leovinci wil kopen omdat de gaten erin zitten is die keus aan jou natuurlijk


Roest met leo en sito zijn ongeveer het zelfde.. Roesten allebei even hard, en komen beiden uit de zelfde fabriek.

Vooral waar water en warmte bij elkaar komen word het snel crushty.
 
Sito plus heeft meer koppel.. Die touring is een natte krant dat helemaal geen koppel heeft..

Enigste voordeel van de touring is het gewicht die stuk lager is en het geluid dat best zacht te noemen is. (echt een stof zuiger)
Post automatically merged:




Roest met leo en sito zijn ongeveer het zelfde.. Roesten allebei even hard, en komen beiden uit de zelfde fabriek.

Vooral waar water en warmte bij elkaar komen word het snel crushty.
Wat een onzin zeg. Waar baseer je dit op? Die leovince touring is echt wel een stuk sneller dan sitoplus. Ik heb een black trophy 70 met sitoplus en mhr vario 19mm carb vl13 membraam, die bank afgesteld is bij ddl. Maatje van mij heeft dr70 met alleen die leovince touring en die vent rijd me er gewoon uit.. ben nog 12kg lichter dan hij ook!
 
Back
Top