Sito Plus? Of alternatief?

Rhinownage

New Member
Hoi mensen,

Ik heb een Peugeot Vivacity 2t brom. 2,5jr geleden gekregen van een vriend, moest wel wat aan gebeuren. Ding rijdt nu als een zonnetje maar de uitlaat (Sito Plus) is een jaar of 2 terug geknald en er zitten een paar kleine roestgaten in die ik deels heb gefixt met van die uitlaatpasta maar dat blijft gepruts.

Dus nou wil ik er graag een nieuwe uitlaat op zetten, en die Sito Plus bevalt mij eigenlijk reuze goed. Heb eigenlijk zelfs het idee dat hij zelfs beter loopt sinds hij geplofd is (al zuipt hij wel benzine als een malle.. Maar ja, dat deed hij daarvoor misschien ook al wel). Maar ik zie dat de Sito Plus niet meer beschikbaar is onder de 120 euro (wel deze voor de Speedfight, past die ook? Gewoon Peugeot Verticaal toch? Waarom staat die er als apart artikel?).
Een makker van mij heeft gezegd dat ik er gewoon een super goedkope uitlaat onder moet gooien. Trekt hij dan niet veel minder hard op? Dat is namelijk voor mij wel erg belangrijk, en ik zou zelfs wel willen overwegen om een terugloopuitlaat (bijvoorbeeld deze) te kopen als dat helpt voor snel optrekken?

Ik heb het liefste dat het ding zo hard mogelijk optrekt, zonder ruzie met oom agent.
Ik heb de huidige uitlaat er niet zelf op gezet. Ik heb al wel gezien dat de moertjes zo verrot als de pest zijn en gehoord dat dit een geklooi gaat worden.
Ook weet ik niet of de prop er nog in zit of niet? Kan ik die er bij de nieuwe uitlaat beter uit halen of loopt hij dan direct 70? Of kan ik dat dan alsnog tegengaan met bijvoorbeeld andere rolletjes?
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top