Sito plus (587)

Hallo. Heb een std aerox uit 2010. Std uitlaat met prop en nu loopt die 55 a 60. Met wind mee 70. Ga er dan niet vanuit dat de varioring er nog in zit. Kortom, waar het mij omgaat is trekkracht. Als ik ipv een onbegrensde std uitlaat een sito plus koop (die dus een dikkere hals heeft) en er een varioring in zet dan ga ik er vanuit dat ik meer trekkracht heb natuurlijk. Hoe hoog zou mijn top snelheid dan zijn met een varioring?

Mvg.
Swen
 
Advertisement - register to remove this

dat ligt er helemaal aan je kan namelijk ringen in verschillende dikte kopen. maar houdt er dan ook rekening mee dat als de rest ook vrij is dat ze graag in de toeren schieten. En ik weet niet precies wat je tot nu toe aan je aerox hebt gedaan maar misschien is het beter om eerst eens naar je druk veer en rollen met trek veren afstelling te gaan kijken.
 
dat ligt er helemaal aan je kan namelijk ringen in verschillende dikte kopen. maar houdt er dan ook rekening mee dat als de rest ook vrij is dat ze graag in de toeren schieten. En ik weet niet precies wat je tot nu toe aan je aerox hebt gedaan maar misschien is het beter om eerst eens naar je druk veer en rollen met trek veren afstelling te gaan kijken.
Alles is nog standaard. Gaat mij echt alleen om de uitlaat en rollen. Bedankt voor de reactie
 
Sws de varioring eruit en 2 maten sproeier groter, heb zelf 50DR met sito plus. 0 - 75 :)

Prop eruit varioring eruit en 4.7 rollen met mhr variateur.
 
Back
Top