Show je eigen schroothoop #36

Status
Not open for further replies.
Het was een vriendin dus niet me vriendin, was ik even vergeten te zeggen.

Ze zei wel sorry, en ze vond het ook echt erg. (dat kon ik ook echt aan der zien) Ik informeer wel even ergens over de velgen, sideskirt + spatbord kan ik niet wakker van liggen, in me motorkap zitten toch wat kleine putjes, dus deze breng ik binnenkort wel even met de skirt + spatbord naar de spuiter. Velgen is echt jammer, voorvelg is voor de helft dus helemaal beschadigt, achtervelg ook!
 
ja dat is lullig:x had ik een tijdje terug ook met de m5 wielen. Mijn auto moest verzet worden en ikwas zelf niet thuis, 1 velg na de kk:x was nog geen 5 meter rijden :+
 
Als straf mag je haar anaal vernederen 8)

Ben bij dat een vriendin die wel eens in mijn auto rijd zelf een Golf MKI heeft en er dus net zo voorzichtig mee omgaat als ik zelf :)
 
@ ErikN: zo zie je maar, nooit je wagen uitlenen & zeker niet aan aan vrouwen :D.

Echt wel balen voor je !
 
Arne .. jij morgen ook @ meeting in Bergum ? :P

Mijn auto staat binnen in het vip gedeelte :+ Lekker alle deuken en krassen zien door de tl-bakken.



Wijsheid komt met de jaren dus de duitser zal nog wel komen ;)

Wat, wie, hoe, waar?

Alleen voor VW's of zijn alle duitsers welkom?
Is om de hoek voor mij...
 
Lekkere schade, Erik :| Maar bij "ons" is het gewoon "brokken = dokken"... Als ik een velg vernaggel van een kameraad van me, zorg ik er voor dat het gemaakt wordt... Welk gedeelte daarvan snapt die gf van je niet? En jij leent dat ding uit aan een vriendin van je om met haar vriendinnen een dagje te gaan shoppen? Als het nou je eigen gf was, owkee...
 
idd, der is hier maar 1 vriend die in me auto rijd.. die is schadehersteller van zijn beroep, en kan alle schade dus zelf maken :P

verder mag er niemand in, heb met me vorige auto genoeg gezeik daarmee gehad..
 
Had je vriendin het er bij vermeld dat ze zelf niet ging rijden?

Die had dus echt een probleem met me...

Mijn tjikkie heeft laatst ook met de itr gereden... Scheelt dat dr pa geld zat heeft.
Al was ik er mee getrouwd, schade had ze zelf kunnen lappen.
 
Wat, wie, hoe, waar?

Alleen voor VW's of zijn alle duitsers welkom?
Is om de hoek voor mij...

Voor de 1e stoplichten @ Bergum linksaf, dan de eerste rechts en vervolgens de eerste links.

Als het goed is zie je het dan wel :P En het is wel een VAG meeting, maar BMW wordt ook nog wel geaccepteerd denk ik ;)

De MK1 staat al binnen sinds gisteravond :) Vanmiddag maar eens kijken of die nog niet gesloopt is :+
 
Arne .. jij morgen ook @ meeting in Bergum ? :P

Mijn auto staat binnen in het vip gedeelte :+ Lekker alle deuken en krassen zien door de tl-bakken.

Nee ik ben er niet, wilde wel gaan maar mn TD is nog in progress en het schiet niet op :P
 
Het was een vriendin dus niet me vriendin, was ik even vergeten te zeggen.

Ze zei wel sorry, en ze vond het ook echt erg. (dat kon ik ook echt aan der zien) Ik informeer wel even ergens over de velgen, sideskirt + spatbord kan ik niet wakker van liggen, in me motorkap zitten toch wat kleine putjes, dus deze breng ik binnenkort wel even met de skirt + spatbord naar de spuiter. Velgen is echt jammer, voorvelg is voor de helft dus helemaal beschadigt, achtervelg ook!

je laat er gewoon lappen neem ik aan? verdomd veel schade man
 
Tadaaa... -:-

24lvj1e.jpg


Gisteren voor een gala gereden voor een kameraad van me;
1oauy8.jpg


2icbbf6.jpg


Next;
-verder ophogen :P
-rvs uitlaat
-pushbar

reed jij straks in valkenswaard? ik zag die auto moest meteen aan deze denken
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top