pimS
Dajumn!
Zo gisteren verder gegaan met de FMIC
Zo stond ie er in de ochtend bij:
[ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/24012009395.jpg[/ir]
Na dat ik klaar was met werken, de auto op de zaak naar binnen gereden en begonnen met strippen.
Vrijdag hadden we al veel zaagwerk gedaan dus de radiateur zat al ver genoeg naar achteren, dus ik begon met een beugeltje t maken voor de IC
[ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/24012009401.jpg[/ir]
Dat zag er van voor zo uit:
[ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/24012009398.jpg[/ir]
De IC was dus wat groter als gedacht, zoals op de foto te zien gewoon HUGE
Maar we kregen alles passend, ik kwam wel bochten te kort maar ik heb de oude eip buizen kunnen verzagen zodat ik goed uitkwam, daardoor had de BOV een mooi plekje:
[ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/24012009397.jpg[/ir]
Een uur of wat later zag het er onder kap zo uit:
[ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/24012009399.jpg[/ir]
Naar mijn idee een van de claenere instals, heb ze erger gezien
De bumper pasmaken van nog een heel karwij, bijna alle vinnetjes zijn uit de onderbumper, en we hebben 3 of 4 cm van de rand bij de scoop weg moeten slijpen voordat het paste, ik heb er alleen geen foto van gemaakt.
[ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/24012009403.jpg[/ir]
Met testrijden was de auto vrij vlot,alleen ik had wel last van drukval (dacht ik), toen ik sávonds met die vriend van me meereed richting uitgeest knalde op de a9 een slang los, deze weer vast kunnen zetten.
En toen bleek dat ie al die tijd los had gezeten. Ik heb nog gewoon 0.5 bar boost, en echt een schop vermogen meer. Zo veel dat mn koppeling t niet meer trekt.
Zo stond ie er in de ochtend bij:
[ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/24012009395.jpg[/ir]
Na dat ik klaar was met werken, de auto op de zaak naar binnen gereden en begonnen met strippen.
Vrijdag hadden we al veel zaagwerk gedaan dus de radiateur zat al ver genoeg naar achteren, dus ik begon met een beugeltje t maken voor de IC
[ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/24012009401.jpg[/ir]
Dat zag er van voor zo uit:
[ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/24012009398.jpg[/ir]
De IC was dus wat groter als gedacht, zoals op de foto te zien gewoon HUGE
Maar we kregen alles passend, ik kwam wel bochten te kort maar ik heb de oude eip buizen kunnen verzagen zodat ik goed uitkwam, daardoor had de BOV een mooi plekje:
[ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/24012009397.jpg[/ir]
Een uur of wat later zag het er onder kap zo uit:
[ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/24012009399.jpg[/ir]
Naar mijn idee een van de claenere instals, heb ze erger gezien
De bumper pasmaken van nog een heel karwij, bijna alle vinnetjes zijn uit de onderbumper, en we hebben 3 of 4 cm van de rand bij de scoop weg moeten slijpen voordat het paste, ik heb er alleen geen foto van gemaakt.
[ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/24012009403.jpg[/ir]
Met testrijden was de auto vrij vlot,alleen ik had wel last van drukval (dacht ik), toen ik sávonds met die vriend van me meereed richting uitgeest knalde op de a9 een slang los, deze weer vast kunnen zetten.
En toen bleek dat ie al die tijd los had gezeten. Ik heb nog gewoon 0.5 bar boost, en echt een schop vermogen meer. Zo veel dat mn koppeling t niet meer trekt.
Last edited: