Show je eigen hok topic #70

Status
Not open for further replies.
Neeh achterkant brak uit, wat wel vaker gebeurde en waar ik ook wel aan gewend was. Maar op een of andere manier kon ik hem deze keer niet houden. Ik heb de auto al vanaf januari en heb zelfs in de winter er mee gereden dus ik heb vaak genoeg moeten corrigeren maar helaas wou het deze keer niet lukken.

Van me rechterhand/arm is wel het e.e.a. aan haar verdwenen door het knallen van de airbarg, dat geeft me toch een rotknal daar stond ik wel ff van te kijken.
 
Oeii Thijs das flink kut wat hij stond er zo goed bij!
Velg is nog heel ? Zou zonden zijn wat zijn dikke wielen en worden niet meer nieuw verkocht volgens mij?


Gister in Rotterdam naar klein meetingtje van Skylineclub.nl

DSC_0126-border.jpg

DSC_0085-border.jpg

DSC_0078-border.jpg

DSC_0029-border.jpg


Ohja hij is al 2 weken niet gewassen :+
 
Ja dat wel maar toch ziet er niet uit als hij vies is :P

Hou daar niet van.. maarja tis toch geen poets/was weer dusjaa..

Nog maandje gaat hij een mooie droge stalling in voor de winter :)
 
Dikke bak hoor! Ziet er ook nog strak en netjes uit!


Ben nu bezig met mijn wielkasten. Heb de randen 0.5cm afgeflext en geheel ontroest. Daarna in de hammerite gezet 2keer. Ga ze daarna nog in de ruitenkit zetten, deze blijft elastisch en sluit helemaal af.

Was maar een heel klein beetje roest. Maar goed je weet wel wat daar van komt, dus gelijk ff aangepakt. Je ziet er verder niks van.

Ook de spoiler er ff af gehaald, ff mooi schoongemaakt eronder. Nieuwe verzinkte boutjes er in, de anderen waren verroest en was 1 afgebroken.
 
Neeh achterkant brak uit, wat wel vaker gebeurde en waar ik ook wel aan gewend was. Maar op een of andere manier kon ik hem deze keer niet houden. Ik heb de auto al vanaf januari en heb zelfs in de winter er mee gereden dus ik heb vaak genoeg moeten corrigeren maar helaas wou het deze keer niet lukken.

Van me rechterhand/arm is wel het e.e.a. aan haar verdwenen door het knallen van de airbarg, dat geeft me toch een rotknal daar stond ik wel ff van te kijken.

Je reed s2000?

Zo ja, zonde!
 
RWD is heel verradelijk. Ik heb ook al paar keer een schrik momentje gehad.
Dat hij onverwachts uit de hoek kwam. Zeker als de 2e turbo erbij komt dan moet ik uit kijken in de bocht.
 
RWD is heel verradelijk. Ik heb ook al paar keer een schrik momentje gehad.
Dat hij onverwachts uit de hoek kwam. Zeker als de 2e turbo erbij komt dan moet ik uit kijken in de bocht.

Dat is geen schrikmoment! Dat is een teken dat je gas erop moet gooien :~

Ik krijg volgende week me nieuwe aandrijfas ook eindelijk binnen (ze hebben het uiteindelijk toch wel vergoed nadat ik hun dat topic had laten zien) *D
 
Ik heb met rijles altijd geleerd om niet te schakelen in een bocht, maar voor of na een bocht... ;)

Wel kut natuurlijk...
 
Oeii Thijs das flink kut wat hij stond er zo goed bij!
Velg is nog heel ? Zou zonden zijn wat zijn dikke wielen en worden niet meer nieuw verkocht volgens mij?


Gister in Rotterdam naar klein meetingtje van Skylineclub.nl

DSC_0126-border.jpg



Ohja hij is al 2 weken niet gewassen :+

Hee de Mac van capelle.. Had ik dat nou even geweten!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top