Show je eigen hok topic #70

Status
Not open for further replies.
2wem5jo.jpg


2ppf1ag.jpg
 
Snelle jongens!

Iemand nog een Honda versnellings bak ergens liggen?
:p

Ja, ik heb nog wel een s40 bak voor je als je mij een (veel) kortere bak daar voor in de plaats kan geven:p.

Ik kan hem in zijn 4 doortrekken tot 160 en dan naar 5 schakelen, en ik ga niet meer sneller. Maat met exact dezelfde trekt door tot 180 en schakeld naar de 5e versnelling en hij gaat niet meer harder. Bak is veeeeeeelste lang naar mijn zin.
 
Ja, ik heb nog wel een s40 bak voor je als je mij een (veel) kortere bak daar voor in de plaats kan geven:p.

Ik kan hem in zijn 4 doortrekken tot 160 en dan naar 5 schakelen, en ik ga niet meer sneller. Maat met exact dezelfde trekt door tot 180 en schakeld naar de 5e versnelling en hij gaat niet meer harder. Bak is veeeeeeelste lang naar mijn zin.

Gewoon te weinig pk's dus. :p
 
Dikke SRT!, jammer van de gasinstallatie ;(

@ Marco, snap niet waarom ze kruiskoppelingen gebruiken die smeerbaar zijn. De dicht niet smeerbare versie zijn 9 van de 10 gevallen sterker. Is bij mij pick-up met 150pk al het geval, laat staan bij 400pk's.
 
Last edited:
4880A Distribution Court Suite 1
Orlando, FL 32822

Ga jij boppen ? :rolleyes:


Als je een beetje zo doorspeelt via dat forum kan je ver komen, misschien nog op een ander groot amerikaans forum gaan rondneuzen.
Topicje starten onder t mom van: had een mazworks as, ding is gebroken ik zit zwaar onder de specs die die moest kunnen houden blabla, maar krijg geen garantie niks, ligt zogenaamd aan mij. Wat voor alternatief is er?

Amerikanen zijn erg bang voor imago schade en zullen dus vaak zsm tot een oplossing willen komen.
Zou sowiezo wat anders zoeken, ga voor een patrol as bijv zoals dion zei! alles is om te bouwen


[Ir]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/vr6/DSC_3964.jpg[/Ir]
 
Zijn er hier trouwens nog meer met een mk1 met kleine achterlichten?

Ja, zoals Erwin al aangaf: Ikke +ralf+ Maar opt moment issie erg kaal:

30082010234resized.jpg


Mijn Bruin GL 1979 interieur uit Oostenrijk geariveerd, die gaat binnenkort naar de stoffeerder :) Het licht bruine interieur op de foto mag dan weg.
 
Ik zou die lui echt helemaal terroriseren, ze laten het er lekker bij zitten omdat ze weten dat je toch buiten de US woont.

Ik zou het op alle tuning fora's zetten! :D
 
Feit is dat je met tuning producten altijd snel aan het kortste eind trekt.

Verder erg zuur Marco, wat heb je verder aan je bak gedaan? Ophanging etc? Wheelhop zou best goed kunnen, het stuiteren van je wiel bij hard wegtrekken is echt funest voor bakken en assen.

Heb hier zelf ook weer bakproblemen. Waarschijnlijk het differentieel verrot getrokken...
 
na je moet t wel een beetje sneaky spelen, ga dr vanuit dat bijna iedereen op meerdere fora zit, als je overal gaat zitten flamen nemen ze je niet meer serieus
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top