Show je eigen dramahok #41!

Status
Not open for further replies.
Fok ik kan dit topic echt niet bijbenen:P
Ik ben onderhand elke vrije avond de motorruimte aan het strak maken daar komt toch serieus veel werk bij kijken als ik het wil.. Nieuw dus:P
Er wel 50 hele kleine blaasjes in de lak en dan vooral bij het front de rest bijna niets!
Maar is zoveel werk om het 100% te maken dus ga eerdaags maar eens lekker stralen:)

Hier alvast weer wat klein opgeknapt shit.

Dynamo weer als nieuw.
dynamo-1.jpg


Alvast een 'strak' radiotje geroggeld staat wel lekker in het oldskool dash denks. (Incl geownde speed7T zuugert rijd ook 1x rondje met oude sprinter:P ff toppen vond ie niet fijn:+ )
pioneer.jpg


Scooter aka droogrek, steuntjes netjes zilver:)
droogrek.jpg


Motorruimte is nu igg bijna zover dat ik hem kan spuiten:)
Vande week ff verf ophalen en dan stuurhuisje stralen en het onderstel voor spuiten of coaten, en dan kan de motor er weer in8)
 
Mja boeien hok word GEBRUIKT om BMW onderdelen aan te hangen dus het is oke!

Moet idd me collectie maar eens gaan mindere..
Kroeg-wheelie zip 25
E30 325i
E30 325E
Sprint aerox waar ik bijna nooit op rijdt
Yamaha WR450 SM

Me ouders vinden het ook niet zo leuk meer:P
 
Ik heb nu een Ibiza, helaas een vijfdeurs maar wel alles meegespoten in donker grijs :)
Leuk bakkie voor weinag per maand :P

Dit weekend ice erin knallen
 
Vande week ff verf ophalen en dan stuurhuisje stralen en het onderstel voor spuiten of coaten, en dan kan de motor er weer in8)

Stralen+Coaten chef 8)

Van de week tank en dif huis terug gekregen,achterbrug/draagarmen/vulpijp en nog wat kleine zooi ziet er ook zo uit:

Afbeelding031-1.jpg


Afbeelding032.jpg


Vegen/vlekken zijn vette vingers/flits van camera

:W
 
Ziet er weer goed uit Sybo 8)

Binnen niet al te lange tijd ga ik ook los met de e21. Ding compleet strippen, bodem/wielkasten laten stralen, alle parts onder de auto stralen/coaten, laswerk doen mbh oom die monteur is, bodem/wielkasten vol blazen met beschermende coating, carrosserie naar spuiter, motor opknappen (tenzij echt nodig ga ik niet alles reviseren), interieur delen zoeken en dan alles opbouwen. Ga proberen om het in 1 jaar te doen ... heb veel geleerd van de golf1 als project :P
 
tjah niet echt goedkoop, maar meerendeel wat er op mp staat zijn allemaal hokken, deze is op en top, misschien zijn er mensen die het kunnen waarderen.

er komt een civic EG oid voor terug, aangezien ik aan een particuliere studie begonnen ben, die aardig wat knaken kost :)

Eindelijk wordt je weer verstandig :P
 
gvd heb een boete gekregen omdat mn auto nog niet apk heeft..

heb er niet in gereden ofzo, maar schijnbaar mag ie dan ook niet op eigen terrein staan :!
 
gvd heb een boete gekregen omdat mn auto nog niet apk heeft..

heb er niet in gereden ofzo, maar schijnbaar mag ie dan ook niet op eigen terrein staan :!

Ligt eraan hoelang je over de datum heen bent, ik heb 1 maand zonder APK gestaan. Ik geloof dat je na 2 maanden een bekeuring krijgt?
 
Dat is de reden waarom ik mijn kentekenplaten pas op het laatste moment erop geschroefd heb :D
Je moet er ook vooruit kijken!

Ik hoef nu lekker over 2 jaar pas weer te keuren 8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top