Show je eigen dramahok #41!

Status
Not open for further replies.
Als de geldigheid van het voor uw voertuig afgegeven kenteken is geschorst, mag u met dit voertuig geen gebruik maken van de openbare weg. Dat geldt zowel in Nederland als in het buitenland. Uw voertuig mag ook niet langs de openbare weg geparkeerd staan

Eigen terrein is prima... kenteken kan gewoon blijven zitten.. niks aan de hand lijkt me :P
 
IMG_1421.jpg
 
Iemand interesse in een 1979 Opel Commodore 2.5S automaat (6cyl,116pk,rwd) ? Leuk om een projectje van te maken oid ...
Gaat weg voor een ascona B.

 
Arosa van m'n vriendin heeft achter gelakte wielkasten van binnen. Nu ben ik bang dat dit dus fout gaat op den duur en wil de kasten aan de binnenkant beschermen. Of het zwart wordt maakt niet uit.. zolang het maar goed beschermd en er onder niet gaat roesten :P

Tectyl ML

hij staat ook niet op de openbare weg he..
die lui komen echt niet langs om ff te kijken, en hij staat sowieso onder de carport achter de 307..

ik ga wel bellen, en zeg gewoon dat ie nog op stalling staat in een loods.. ken mij et verrekke.. ik ga die boete niet betalen iig !

Geen reden dit, je had gewoon de schorsing moeten verlengen...Been there done that (ook eens voor laten komen nl)

Iemand interesse in een 1979 Opel Commodore 2.5S automaat (6cyl,116pk,rwd) ? Leuk om een projectje van te maken oid ...
Gaat weg voor een ascona B.

Verstandig qua onderdelen, jammer qua exclusiviteit.
 
Met welk middeltje kan ik het beste die lelijke schaamband van me voorruit afkrijgen?

Ik irriteer me er mateloos aan :P.
 
Lekker rijtje.

Zal morgen de fohn er is bij pakken. Kijken of het er nog makkelijk af wil :P.

Morgen ook de nieuwe mtx speakers monteren in de voordeuren.
Nog even de kit resten weg halen, die de vorige eigenaar gebruikt heeft om de sideskirts mee vast te zetten :P.
 
Ik ben niet weg van japanners maar als ik zo skyline zie dat vindt ik dan wel vet , echt een dikke machine8) lars ,maar die nieuw is zeker ook erg dik .
 
lars,

bij ons in de buurt staat tegenwoordig een witte skyline(type weet ik niet)
wel strak ding.

in de buurt van zwolle/deventer
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top