Maar Erwin, hoezo kom je tot de conclusie dat er niet genoeg lucht door kan dan? Ook al is het gat niet zo groot, je hebt wel behoorlijke wervelingen achter de bumper, die ook voor koele lucht zorgen.
Ik kan zelf wel gaan zagen in de bumper, maar dat vind ik ook zonde.
Ga liever voor een orginele GT bumper.
Hoe ik er achter ben gekomen? Dat hebben ze mij vandaag even uitgelegd op het punto forum, dat ik de verkeerde bumper heb.
onder de nummerplaat loopt hij wel wat langer door idd... maar je kunt het toch netjes doen, dat je die spleet ook weg haalt, netjes afwerken en dan laten spuiten..?
edit: Hij heeft 2 spleten zie ik, hij loopt dus ook verder door naar onder, miss toch beter naar een andere bumper zoeken
Besteld gesmeede zuigers, h-profile drijfstange, andere kleppen, nokkenassen, klepveren, alumek retainers, 3 inche uitlaat, custom inlaat, kop flowen, progameerbare computer, alle poelie's van alu, zware koppeling, zuigerbodem koeling ect ect ect.
En dat is allemaal nodig om dit schatje zijn werk te laten doen:
Rotrex centrifugaal compressor die goed is voor zon 450 tot 650 pk en daar ligt ook ergens mijn doel