Show je eigen auto topic #68

Status
Not open for further replies.
Vanmorgen direct begonnen met de kleine puntjes op de i te zetten :d .

Knopjes van de deur gespoten.
Koplamp recht gezet.
Motor + motorkap gepoetst.

Morgen haal ik nieuwe kentekenplaathouders en luxe kentekenplaten op. Dan is die zo goed als af.

Ohja, ook moet ik even 2 nieuwe luidsprekers bestellen. Deze hebben de beste dagen gehad :W .

Toen was het tijd voor een kodak moment :p

5ag7m0.jpg


24whkqs.jpg


2hz6dzq.jpg
 
Hahaha, t moest er gewoon uit. :+


Als je op vw forum zit zijn het 90% auto's met bbs velgen en wielhoeren stickers.

Als er dan iemand met een nieuwe sticker komt zit die 2maanden later ook op elke auto :p

Net als met die polizei sticker toen.

Ja, hoezo je auto individualiseren? Het is net als die mode tutjes gewoon de populaire gasten naäpen. :X
 
Een bra. Ik zie hier ook altijd een corrado rijden met een bra.


Wanneer komt de thong? Voor als je achteruit bij n paaltje op rijd.



Dit is pas n auto:

q6uymyfljx8yh5xr.jpg

xynw3t3fd1l8azzh.jpg

a9qe286ibv3kdxz2.jpg


Mis m wel, was echt een fijne en nette wagen.
 
Vette auto was/is dat idd! Nog wat van weer gehoord oid? In welke staat ie nu is? :p

Als ik toen de tijd het geld had gehad, had ik 'm wel willen hebben :# Maarja, dat is altijd zo :+
 
Ja klopt, anders wil ik t niet hebben.

Zeg toch verder niet dat dat andere spul niet netjes is.
Vind alleen die meeloperij zo lelijk.

@ Erwin, k zou niet weten hoe die nu is. Ergens in t zuiden verkocht. Hij had het over andere bumpers etc. Dus ja, dan weet je wel weer hoe ver t is. Ben wel benieuwd.

Zag laatst mijn oude mr2 wel weer op marktplaats staan. Wel grappig om m dan tegen te komen.

M'n omgebouwde firebladefighter weet ik ook waar die is. Die heeft die vent platgereden. Kwam m toevallig tegen op t corradoforum destijds. Ook zonde.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top