Show je eigen auto topic #68

Status
Not open for further replies.
Dikke honderdvievenvievtigg :W

Ga ze steeds meer waarderen, komt ook wel door een maatje van mij als daily een 1.7 als racer een 2.0 16v evo en nog een Q4 die nog klaar gemaakt moet worden :p
 
Vandaag goed lopen knallen in een mazda MX5, broer heeft dat ding een weekend gewonnen. Lekker cabrio en sportzetels met alcantara. Volgens mij heb ik een auto nog nooit zo fel lopen gooien. :D

Ding jaagt ook goed door tot de 6000 toeren :+
 
ZO!

Vandaag productief bezig geweest, heb weer zin om aan de golf te werken:W

Bak zit bijna weer in elkaar, alleen nog de 5e versnelling er in + afvullen, dan is die klaar:W
 
ZO!

Vandaag productief bezig geweest, heb weer zin om aan de golf te werken:W

Bak zit bijna weer in elkaar, alleen nog de 5e versnelling er in + afvullen, dan is die klaar:W

Goeie zaak, dat ding moet vlammen:p
 
Dikke honderdvievenvievtigg :W

Ga ze steeds meer waarderen, komt ook wel door een maatje van mij als daily een 1.7 als racer een 2.0 16v evo en nog een Q4 die nog klaar gemaakt moet worden :p

Welke racer is dat dan ? :#

mijn 155, morgen naar viva italia met nieuwe goodies, alleen nog niet de ITB's :'(

28jw2vd.jpg
 
@ EGT in vorige thread

Ik heb ooit is een praatje gehad met een vent die veel drag races doet. Die had het over druk op de wielen en het voor trekken met RWD of FWD.

Zal is kijken of ik er wat over kan vinden.

Het is vrij simpel, achter- en vierwielaandrijving hebben alleen meer nut dan voorwielaandrijving wanneer de extra grip ook gevraagd wordt. Bij topsnelheid is dat duidelijk niet aan de orde, dan kunnen de voorwielen het prima aan. Wanneer er genoeg grip is voor de voorwielen zorgen achter- en vierwielaandrijving alleen maar voor meer massatraagheid dmv de langere aandrijf/cardanassen, 2e differentieel etc. Meer massatraagheid => meer vermogensverlies in de aandrijving.
Voorbeeldje: Mijn G40 had maar 13 pk verlies op de testbank, denk dat het bij Lars al snel richting de 50 pk verlies gaat. Lars??
 
Mn budget bmw heeft weer een probleempje.

Startmotor draait wel, maar grijpt niet aan. Dus tandwiel oid komt niet naar buiten. Waar zit die startmotor ergens op zo'n ding, en kan je daar wat gemakkelijk bij?

Gaat om een 318 uit 1990.

Daar bij die pijl daar zit ie :p



Volgensmij is het een aardig klusje, kan met herinneren dat je bij één bout niet tot nauwelijks bij kan ;)
 
Ff met een teflon hamer op kloppen als je het probeert (samen met een maat ofcourse) wil ook nog wel ns werken.
 
net de MK4 opgehaald, eerste poetsbeurt ooit in z'n leven gekregen, jonge was er 12 uur mee bezig... maar was elke minuut/cent waard... OMFG wat glimt hij :W


morgen pics...
 
Poetsmafia 8)


maar wesley is zkr goed, vanaf nu breng ik elke auto die ik koop meteen naar hem...

SDC10675.jpg


SDC10670.jpg


SDC10672.jpg



:W
 
Wat betere foto's... Ik vind het zelf echt heel dik staan :+

[ir]http://i400.photobucket.com/albums/pp84/DriftorBjorn/Honda%20Civics/Shoot%20Honda%20civic/P6251936.jpg[/ir]
[ir]http://farm5.static.flickr.com/4138/4736727920_57597e449b_b.jpg[/ir]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top