Show je eigen auto topic #64

Status
Not open for further replies.
Marco: ik heb wat foto's van je hok gevonden :+

pics


Naiz pics machiel, waar staan ze ? :)

kwam zelf ook nog wat tegen
DSC02597%20copy.jpg


http://speedhunters.com/archive/2010/03/16/event-gt-gt-streetpower-zandvoort-part-2.aspx
:winner:
 
Mn ma had vandaag nog wel een fraaie. Rijd op provinciale weg en komt tractor haar tegemoed. Net voor haar breekt zn voorwiel af en daarna zn achterwiel 8P. Dat achterwiel klapte dus vol op de Mini :+ . Voorkant is niet helemaal lekker meer nu en er lekt van alles.
 
x|

Ik heb net ff xenon in la cupra gedrukt.. had nog een setje ballasten liggen.. bolletjes gescoord 4300k en ff inbouwen.. weer lekker veel licht nu :+
 
Mn ma had vandaag nog wel een fraaie. Rijd op provinciale weg en komt tractor haar tegemoed. Net voor haar breekt zn voorwiel af en daarna zn achterwiel 8P. Dat achterwiel klapte dus vol op de Mini :+ . Voorkant is niet helemaal lekker meer nu en er lekt van alles.

Mag je moeder toch ook wel van geluk spreken, verdomme zeg. Gelukkig niets gebeurt.

@ Bart, zal kijken wat ik voor je kan vinden (met) garantie.

PM me ook even je msn en mobiel, ik heb een nummer, weet niet of die nog klopt.
 
ik vind het wel een goede regeling, ik rij maar een paar duizend km per jaar nu, terwijl ik de volle mep betaal aan belasting.

Dit systeem wat we nu hebben is niet eerlijk, iemand die 100000km p/j rijdt betaald hetzelfde als mij 8P
 
Met de kmheffing ben je (met een 2ehands auto) alleen goedkoper uit als je minder dan 2-3000km per jaar doet ofzo :P

Niet dat ie van invloed is op mij, met een oldtimer auto en een motor (die ook oldtimer is)
 
ik vind het wel een goede regeling, ik rij maar een paar duizend km per jaar nu, terwijl ik de volle mep betaal aan belasting.

Dit systeem wat we nu hebben is niet eerlijk, iemand die 100000km p/j rijdt betaald hetzelfde als mij 8P

Je vergeet dat die gene die 100000 km per jaar rijd 70% accijnzen/belasting betaald over elke liter brandstof die die verstookt.
 
godver gewoon 1.563 per liter, kom op zeg. ze willen je echt dwingen om hybride te gaan rijden ofzo :P ik weet niet naar watvoor prijzen we afsteven.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top