Show je eigen auto topic #46

Status
Not open for further replies.
en je stapt niet uit om hem een donderse trap op zn kanes te geven? :S
Ach... Het was wel een vrij grote man :P en ik heb leaselak, geen zin om in discussie te gaan met iemand met zo'n kort lontje. Dan weet ik zeker dat ik klappen krijg...
 
Maar dan heb je als het ware twee auto voor de hobby denks..

Kheb Lieuwe ook een E21 rijker gemaakt als goed is:P

Als het lukt komende zaterdag ophalen. Heb ik 2 witte e21 323i`s hier :7

Ik had gisteravond een bumperklever in de wijk hier. Die gast zat de hele tijd te kleven met zijn irritante xenon, Ik moest een rontonde 3/4 nemen en toen nam hij hem linksom 1/4 om mij in te halen. Hij wou zijn immitatie a8 velgen niet beschadigen op de middenheuvel die er lag, dus moest hij langzamer rijden, Toen heb ik hem er alsnog voorgegooit, irritant pettenvolk :| Ik was nog aan het twijfelen om hem er vol in te gooien, auto is toch niks meer waard...

Wat was het een Golf4 ? Dat wordt echt de pauper auto van 2009. Met xenon lampen, imitatie a8/bbs whatever velgen en een opgefokt jeugdig persoon achter het stuur. Elke keer als er een xenon hut achter mij kleeft is het 9 van de 10 keer een Golf4 :)
 
Was een seat ibiza , vorig type volgens mij. wit nike petje op ze hoofd..aargh ik zie ze rotkop nog voor me toen ik hem ervoor gooide :+
 
Kan je nog vies tegenvallen, vriend van me heeft een keer een golf 2 op het voorwiel van zn E30 gehad.
Enige schade bij hem was een krasje op de velg en een putje in het voorscherm, de golf lag de halve voorkant vanaf :+
 
ik reed zelf 30, als ik de keuze vroeg had gemaakt om hem er vol in te knallen had ik de 40/45 gehaald denk ik :# ik denk dat de schade wel behoorlijk was geweest dan.
 
Mja daar wordt niemand wat wijzer van, ik ga dan altijd express tergend langzaam optrekken en 40 rijden waar je 50 mag. Krijg ook regelmatig Tj0eNeRs die lopen te kleven etc, gewoon lekker irriteren die gasten:W
 
Mn eerste autotje :D Mazda 323 1.6 glx met 130K km

van de week ff overschrijven en verzekeren en dan zaterdag ophalen

[ir]http://i39.tinypic.com/2d29846.jpg[/ir]

[ir]http://i43.tinypic.com/15fol5z.jpg[/ir]

Exterieur ziet er nog super netjes uit, wat je ziet is alleen wat ijs op de wagen.

Deur staat btw nog open...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top