This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto topic #46

Status
Not open for further replies.
Er zijn ook alleen mensen die met een soort contract komen als ze de auto/motor gelijk meenemen. Had toen zo'n knurft die mn scooter kocht en die wilde ook dat ik zoiets tekende. "Contract" stond toch vol fouten, dus gewoon maar getekend. Alleen is het gewoon garantie tot einde van de straat imho. Anders moet je maar nieuwe spullen kopen, omdat je dat gewoon ter goede trouw verkoopt.
 
Zo'n contract is meer voor de verkopende partij.
Zodat deze een registratie heeft vanaf welk moment het voertuig niet meer in zijn/haar bezit is, zodat latere overtredingen etc niet meer voor zijn/haar rekening zijn.

Wat voor de koper interessant is, is dat deze dan bewijs heeft van aankoop en het voertuig later niet meer als gestolen opgegeven kan worden.
 

Voor je 1e regel heb je het vrijwaringsbewijs.

Ik stel niks op, vroeger weleens gedaan, maar je hebt er vrij weinig aan.
Particulier is toch garantie tot aan de deur.
 
kutzooi, me corrado is bevroren. diegene van wie ik hem heb gekocht had er geen antivries ingedaan, en ik had het nog niet gecontroleerd omdat hij eigelijk altijd binnen staat. dus nu staat hij op de brug leeg te lekken, hopen dat er niks verrot gevroren is. ohja ik had ook nog olie gehaald om even een beurt te geven. kan nu ook wel even wachten. |(
 
Wtf .. die had gewoon water als koelvloeistof gebruikt ?

Zou ik me ook af gaan vragen hoe het onderhoud verder is van de auto.
 
Wtf .. die had gewoon water als koelvloeistof gebruikt ?

Zou ik me ook af gaan vragen hoe het onderhoud verder is van de auto.

ja, er zat een heel klein beetje kvs in want het smaakte wel een beetje zoet

maar ik hoop dat er niks beschadigt is, en dan maar een grote beurt geven eerst. hij staat nu lekker warm bij een hittekanon in de schuur op m´n brug. over een uurtje maar even kijken, eerst kloffie drinken.
 
Het ging de goede kant op met me gt'tje.

Sinds kwart voor 1 vanmiddag is die niet meer rijbaar.

Bestuurder van een subaru impreza incl aanhanger had mij niet op tijd gezien. En daarom geen voorrang aan mij verleend.

Ik zag dat te laat, door de te laag staande zon, en dan krijg je zo'n beeld:

[Ir]http://i40.tinypic.com/104kvie.jpg[/Ir]

[Ir]http://i40.tinypic.com/m78db8.jpg[/Ir]

[Ir]http://i41.tinypic.com/xdbi8z.jpg[/Ir]

Nu opzoek naar iets anders .
 

als je wilt dat er niks kapot gaat moet je er zeker geen hittekanon tegenaan zetten..
 

slecht excuus om er vanaf te willen

Nee serieus, echt kut voor je.. Werd leuk autotje.. (beste wat je tot nu toe hebt gehad )

Weet je ong wat de dagwaarde is van de auto?

Zelf trouwens niks aan over gehouden?

Suc6 anyways!
 
:X:X:X Dat is goed klote Erwin!

Hoop dat je een leuk bedrag terug krijgt.

Je typt het nog zelf dus je ligt niet in de kreukels neem ik aan?
 
zelf niks. De bestuurder van de andere auto ook niet. Gelukkig maar.

Dagwaarde van de fiat zit tegen de 2000 euro aan volgens mij. Is even af wachten op de taxateur. Waar hij naartoe is gebracht, is een goede bekende van mij. Misschien dat hij er nog iets bij op kan lullen.

Wat er nu komt is me nog een raadsel, misschien een polo 6n (2?). Del sol blijft me toch nog aantrekken .

Eerst maar wachten op me verzekeringsgeld. Tot die tijd vertoef ik me wel in me moeder haar corsa 1.4i
 
Zo....
Als je zelf een auto niet verpest doet een ander 't wel


(wat een lage grap, kon 't alleen niet laten ;( :* )

Kut man, belangrijk is dat je er zelf niks aan overgehouden hebt.
 
Hehe, ik kan er zelf ook nog wel iets om lachen hoor .

Beetje fucked up dat het nu moest gebeuren. Had net de turbo booster enz allemaal mooi erin gebouwd. Liep als de brandweer .

Had vandaag net een afspraak bij de garage om nieuwe kleppendeksel pakking te laten monteren en een grote beurt.

Belde ik die kerel op, en zei: het is niet meer nodig, die grote beurt. Hij: wat dan? Ik zo: hij ligt in 1000 stukjes op de openbare weg.

Toen waren er een paar seconde stilte.
 
Status
Not open for further replies.