Show je eigen auto topic #45

Status
Not open for further replies.
1 wel, andere niet :P

AUdi 100 was niks waar hij met Jelle was wezen kijken. Z'n kistje heeft ie wel opgehaald :P
 
1 wel, andere niet :P

AUdi 100 was niks waar hij met Jelle was wezen kijken. Z'n kistje heeft ie wel opgehaald :P

Idd, even een minimeet gedaan bij de Mac in Lemmer :D

Wat een WRAK die Audi 100, echt alles was kapot, beetje jammer.
 
er zat zojuist een briefje onder me ruit
"hallo ik heb tegen u auto aangereden, wil je bellen tel-nr"

zie
[ir]http://i40.tinypic.com/2wno8s8.jpg[/ir]

wat moet ik er nu mee doen als ik die vrouw (ja naam stond er onder) bel.
schade formulier invullen ofzo en dan , hoe werkt dat ?
 
netjes dat ze brief achtergelaten heeft, gewoon ff schadeformulier invullen, of als jij er niet zo mee zit.. 100 euri vragen en laten gaan... maar via schadeform zal je wel meer krijgen
 
Staat precies op je schade formulier vermeld. Trouwens wel erg netjes dat ze een briefje achterlaat dat zie je niet vaak meer!
 
Zo, jij hebt echt geluk dat ze een briefje heb geschreven.

Gewoon haar bellen en kijken wat ze wil doen. Neem idd even een schadeformuliertje mee, laat haar dat invullen + tekenen en bel je eigen verzekering daarna. Ws willen zij een kopietje zien en zullen zij het verder afhandelen met haar verzekering:).

Dat is wel een schadetje van +- 500 euro:)
 
Goed om te horen

Wat ben je dr mee van plan allemaal?
Restauratie of ook ombouw?

Veel:P
Het was eerst een 325 eta mijn eigen 'rotte'325i strip ik helemaal die heeft ondertussen ook geen kenteken meer. de 325 was compleet met een Mtech1 set dus dat gaat allemaal over op de andere, auto word compleet gespoten en met BBS RSjes eronder. En uiteraard de 2,5liter motor overgezet.
Verder helemaal origineel en heb mezelf ook een verjaardags kado geschonken:P
Aankomende weer een Sebring spaghetti ophalen met een compleet RVS uitlaatsysteem8)

Genoeg werk er nog aan maar dat gaat goedkomen:)
 
Dagwaarde van Golf 2 zal toch wel boven de 500 liggen (750-1000 lijkt mij eerder:?)

Hoe dan ook, niet accoord gaan met een bedrag, gewoon verzekeringswerk:).

Ik kreeg voor mijn krasje van +-8 cm 650 euro:+
 
beetje vies :+ in de vakantie is een keer grondig schoonmaken...


caddyvuilvu9.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top