This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto topic #45

Status
Not open for further replies.
Ik ken het... Ook weleens een Panda proberen te slopen... Maatje van me ding tegen een boom gereden, maar bleef prima lopen... Luchtfilterhuis eraf, handvol grind naar binnen, en toen liep het toch kapot :+ Verder had een andere vriend van me een 205 diesel, ding al 2x uit de sloot getrokken, had hem al een x half total-loss gereden op een hooibaal... En later ben ik die auto gaan slepen omdat hij de complete brandstofleiding er onderuit had gereden... Sleep ik die auto, breekt het sleepoog af (Franse auto), dus toen haakte hij de haak achter de motorkap, gaattie constant op de rem staan, die die hele motorkap had een V-vorm Verder nog een Daihatsu Cuore vastgereden op een tankbaan, aandrijfas van een Primera doormidden gereden en dat soort flauwekul

Wel decadent om die Panda met een ML te slepen trouwens :#
 
Ik maak niet voor niets zo kutverlsag van het overlijden van panda



Waar zie jij een ML?
Je kunt er veel lol aan beleven die oude gebakjes
 
350pk met 450nm koppel

Garret gt2871R @ 1.2 bar
HKS uitlaat
HKS boostcontroller
HKS blow off valve
Greddy Intercooler
740cc injectoren
z32MAF sensor
ORC Single plate clutch met lichter vliegwiel
Nismo 6speed versnellingsbak
Nismo Coilovers
etc..

Wat nog in de planning staat:
19'' Deep dish met zwart hart
Ramen donker
Blok inwendig verder aanpassen (andere zuigers en drijfstangen) en dan de turbo op 1.8 bar laten draaien wat hij aankan. vermogen moet dan op 500pk kunnen komen!!
 
Heel Dik Marco!!!!

Als jij uitgaat van 2K BPM zal het je erg gaan meevallen!

Binnekort maar is meeten en blazen
 
Status
Not open for further replies.