Show je eigen auto topic #44

Status
Not open for further replies.
Ik heb weer een jaar APK. Zelfs zonder aandachtspunten, het enige was dat de xenon er tijdelijk uit moest.O-)

Maar wederom dus zonder enige problemen door de APK;
hondaLG1.gif
 
Als je auto een x aantal maand stil staat is dat niet heel bevordelijk voor je banden. En daar komt bij dat ik die andere wielen ga opknappen.
 
hoe heten die klemmen ook alweer, waar je je kvs leiding tijdelijk dicht kan klemmen?

Ik wil namelijk me kvs vaatje even vervangen :).
 
Je hebt ook zo`n klem (soort U vorm) waar je de ene kant naar de andere toe draait. Gebruiken ze in de garage. Je kan ook net zo goed die slang omvouwen en ergens klemmen. Of natuurlijk een ty-wrapje erom.
 
hoe heten die klemmen ook alweer, waar je je kvs leiding tijdelijk dicht kan klemmen?

Ik wil namelijk me kvs vaatje even vervangen :).


Er zijn meerdere manieren om dit te doen, ik zou zeggen, gewoon aftappen, Filteren en nadat je klaar bent weer erin (mits je gefilterd hebt) anders gewoon nieuw erin.

Je hebt ook zo`n klem (soort U vorm) waar je de ene kant naar de andere toe draait. Gebruiken ze in de garage. Je kan ook net zo goed die slang omvouwen en ergens klemmen. Of natuurlijk een ty-wrapje erom.

180px-Dirty_wire_Hose_Clamp_2.jpg

Wire%20Clamp.jpg


Bedoel je zoiets Karp?
 
Ja zoiets. Is hetzelfde idee als wat ik bedoel, alleen is dan 1 kant los zodat je hem er makkelijk af en op kan zetten. En dan een grote draaiknop zodat je hem met de hand kan klemmen.
 
gaat me ook niet om de kvs wat eruit komt, maar de bende wat ik er weer van krijg :p. Want er gaat toch altijd iets naast.

Dat wou ik voorkomen, aangezien me ouders het niet graag hebben dat ik sleutel naast huis :D.
 
erwinM

woon je toevallig in vriezeveen? reed er gister door heen en zag een geel/goud gevaarte stan met zwarte velgen en achterlichten.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top