Show je eigen auto topic # 35

Status
Not open for further replies.
Moet schoongemaakt worden he, duh! Ding heeft tijd stilgestaan ivm lekke rad, die is nu vervangen en binnenkort wordt alles schoongemaakt, dumpvalve opnieuw oppoetsen, de inlaatbuis wordt opnieuw gespoten en ga zo maar door. Zoals je ook kan zien op de foto ligt de onderste kvs slang los ;), dit was een foto kort nadat hij de auto opgehaald had.
 
ja dat viel me ook al op.

Ben benieuwd wat je broertje er van maakt;)

M'n broertje is net als ik, houden dingen graag netjes, en hij heeft de delen die hij al heeft kunnen doen al gedaan, de stickers onder de motorkap (bandenshopshit) zijn al pleite, en alle dingen waar hij nu bij kon zijn alweer glimmend gemaakt. Verder wilt hij er gewoon een GTti van maken die er gewoon als een std GTti uitziet, dus brulpijp, spoiler en sjonnie interieurdelen gewoon vervangen voor de std onderdelen, zijn geluk is dat alles van een std Charade hetzelfde is en dus genoeg verkrijgbaar zijn.
 
hoe zitten die eigenlijk bevestigd? durf ze er eigelijk niet goed af te halen , binnekort ook maar eens originele spiegels kopen denks
 
Ik denk dat ze erop gekit zijn. Of dubbelzijdig tape, als ze slim waren.. Visdraad eronderdoor trekken, daar kan je het mee los snijden, of de kit moet achterlijk sterk zijn.

Doe anders OPC spiegels ofzo? (geen idee hoe ze eruit zien maja).
 
Ik denk dat ze erop gekit zijn. Of dubbelzijdig tape, als ze slim waren.. Visdraad eronderdoor trekken, daar kan je het mee los snijden, of de kit moet achterlijk sterk zijn.

Doe anders OPC spiegels ofzo? (geen idee hoe ze eruit zien maja).

zal het binnekort eens bekijken
 
Wow nog een geimporteerde ook, wie is er nou zo gek om een BX te importeren :D

Wel in brand steken na afloop he :W

Reken er maar op hij met plezier een nekschot krijgt als we terug zijn.
Ding is trouwens al een dikke 10 keer rond de aarde geweest.
 
Kiekeboe 8P

[ir]http://i32.tinypic.com/160ee6x.jpg[/ir]

Stukje naar rechts zat nog een gat, op me voorpijp lagen stukken drijfstang, zuiger en lagers!

[ir]http://i27.tinypic.com/243qmoh.jpg[/ir]

Hele avond bezig geweest blok eruit te halen, pleuris werk.

Van de week nieuwe blok derin....
 
Ik heb ook nog o zo leuke terror-foto's van een paar alfa romeo's van wat vrienden. :X

Kut voor je man!
 
Hmm, ik zit te twijfelen aan wat voor blok ik wil gaan inbouwen in mijn golf 1.. :X

Tot wat zou ik op kenteken kunnen krijgen, het is nu namelijk een 1.1 8P
 
alles.. zolang het aantal cilinders gelijk bleef dacht ik.. alleen opnieuw laten keuren @ rdw
 
oke..

ik zit net te kijken op marktplaats en er staat een g40 te koop in onderdelen dus gelijk ff gemaild aangezien dit gelijk past op de motorsteunen..
word dit niks dan zoek ik een 1.8 20vt ofzo lijkt me wel leuk :D
 
oke..

ik zit net te kijken op marktplaats en er staat een g40 te koop in onderdelen dus gelijk ff gemaild aangezien dit gelijk past op de motorsteunen..
word dit niks dan zoek ik een 1.8 20vt ofzo lijkt me wel leuk :D

Dat wou ik net voorstellen. G40 past er zo in als het goed is, dan heb je iets bijzonders en ook nog met behoorlijke potentie.
 
Roadtripbak gekocht met 4 vrienden :D

smaahj.jpg

351g5fk.jpg

200 euro olé
Vrijdag ophalen

Waar wil je heen rijden en hoe ga je overnachten? Denk eraan ook zoiets te gaan doen namelijk.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top