Show je eigen auto topic # 34

Status
Not open for further replies.
Nee echt niet, daar kom ik niet aan. Enige wat ik aan een versnellingsbak doe, is eraf halen, en er weer op zetten. :P
Ben er wel blij mee, vertandingen zijn van een Golf 3, dus hij loopt in elke versnelling iets harder. :)
 
Dat valt goed mee zeg.. Nieuw spul zal alleen wat duurder zijn zeker :P

Alle lagers en keerringen zijn nieuw. De Golf bak die uit mekaar is gehaald hoefde alleen goede vertandingen te hebben, dus waarom dan een nieuwe kopen voor 2000 Euro ofzo?
 
:D

Arne, heb jij een lease-Passat om naar een plek te rijden met een computer, zodat je kan forummen? Gvd, jou postinggedrag is echt niet normaal op kantooruren :D

Jelle & ik zitten in de uitloopfase van een baan, dan mag dat :+
 
Ik ben vrij aars :P

+ ik zit veel te wachten op mn werk, scriptjes draaien enzo, pc's ghosten.
+ ik mag vanuit huis werken
+ ik heb een umts kaart in mn laptop
+ ik ben gewoon verslaafd :P

Kun jij als mod zijnde niet ergens zien hoeveel posts ik nu heb? Moet toch wel 30.000+ zijn zo onderhand.
 
Als je werkende bent, dan zou ik deze week ook lekker 3 snipperdagen opnemen. Alleen hoor ik om me heen veel dat naaiende collegae je dan net voor zijn :D
 
Bij ons hier heeft iedereen vrijdag a.s. vrij, er is werkelijk geen ZAK te doen op de werkvloer, bijna iedereen heeft de hele week vrij :D
 
Ik ben vrij aars :P

+ ik zit veel te wachten op mn werk, scriptjes draaien enzo, pc's ghosten.
+ ik mag vanuit huis werken
+ ik heb een umts kaart in mn laptop
+ ik ben gewoon verslaafd :P

Kun jij als mod zijnde niet ergens zien hoeveel posts ik nu heb? Moet toch wel 30.000+ zijn zo onderhand.

Totaal aantal berichten: 3.055 :P
 
Net de auto naar de apk heen gebracht.
Deze keer gaat die er vloeiend door heen :).

Wil ik hem vanmiddag verlagen, regent het weer :( het zal potverdikke ook eens een keer meevallen met het weer in nederland.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top