Show je eigen auto topic #32

Status
Not open for further replies.
DAMN! nou was ik vandaag rond half 6 thuis, komt me vader om half 12! doodleuk aanzetten..."oja er was een pakketje voor je:E"

P2200016.jpg


P2200015.jpg


Morgen ff hobby'en:)
 
@ mark S. : Klopt dat is blanke lak. Zou echt niet weten hoe ik dat weg moet halen, want het gaat volgens mij steeds verder afbladeren. 'K kan me er verder niet aan storen, maar voor het mooie zou het even gefixt moeten worden.:)


@ Martin, hou alsjeblieft op met je Ibiza posten!:(

Elke keer als ik dat ding zie wil ik em van je kopen, vind het zo'n idioot vette bak!:~
 
Vanmorgen werd ik wakker gemaakt door de bel...het was de postbode met mijn cai.
Dit weekend dus schroefsetje+ cai monteren.
Foto-RG7WPQJO.jpg
 
219cvte.jpg


Eerste rondjes gemaakt met de 325 om te voelen wat er nog moet gebeuren. Conclusie: veul :P
Nog twee weken stage en dan niet meer dagelijks nodig dus, aan de slag. Te doen; Kuipstoelen +gordels (sparco corsa denk ik aan), bilstein B8 + eibach prokit onderstel + powerflex 'rubbers', interieur eruit, vanos vernieuwen, originele wit/rode achterlichten en rondkijken voor sperdiff en extra setje velgen + semislicks. Wordt nog wat uurtje sleutelen dus.. alles voor een goed doel.
 
tijdens vrijrijden getest?

Nee vrijrijden begin ik maar niet aan :) Wil hem wel het liefst heel houden ;)

Ik zie jou trouwens vrijwel elke dag rijden als jij bij Marssum Lwd binnen komt rijden. Kom ik vaak uit de stad. Valt wel op die huge stickers.
 
Zoiets niet wat voor jou Lieuwe ;) ?

Wel leuke bakjes om mee te branden, maar je bent wel gebonden aan een 4 cilinder en ze zijn ook nog vrij zwaar (+/- 1000kg). Koop toch liever iets meer auto en meer performance. Wil ook wel een keer wat vooruit tov de Golf1.

Audi 80 asap ruilen tegen die Golf2 (daily drive). Dan ga ik kijken voor de M535i :) En dan heb ik 3 auto`s 8P

Audi 80/90 5 cilinder quattro van `85 of ouder trekt me ook nog wel enorm. Lekker rustig een 20v turbo opbouwen met 400/500pk. Misschien nog iets voor de toekomst. Zal iig ooit nog iets met een 20v turbo komen. En dan heb ik het natuurlijk niet over die 4 cilinder schijtblokjes, maar over het echte werk :P
 
S14 ( e30 M3 blok ) is wel vrij duur, als je er 300pk uit wilt halen zonder turbo of compressor ben je wel aardig veel geld kwijt.
300pk in een 1602 moet dan wel aardig vooruit komen :D

M535i is ook wel tof, zou alleen niet mijn keus zijn.

5 cilinder turbo blijft :W
Dat geluid alleen al, echt zo bruut 8)
 
Lieuwe, waarom geen Ford Sierra? Dat lijkt mij wel vet als volgende auto. Heb je nog wel een 2 liter, maar wel een hele goeie basis waar je vrij makkelijk 300 a 350 pk uit haalt.
 
Amerikanen zijn ook van de pot gerukt trouwens, die proppen op al die dingen gewoon een turbo (liefst nog icm een M20 6-cilinder, die dr met een paar aanpassingen ook in past).
Maar ook zat die het op een std E30 318i blokje doen en dr voor minder dan 1000$ al 170-200pk uit weten te peuteren, zonder met een echt hoge laaddruk te rijden.

S14 blok past dr overigens een stuk makkelijker in dan het M42 blok van een 318iS, S14 is nl gewoon een M10 onderblok :P

Veel meer dan een 250-300pk wil je dr ook niet in leggen, alles daar boven is gewoon overkill :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top