Show je eigen auto topic #31

Status
Not open for further replies.
Mijn alfa ook nog maar eens. Staat te koop ;)

o88i07.jpg


23lxl02.jpg
 
Net ding René! :)


Ik ga op zoek naar een snellere auto. :P En telkens als ik een tigra tegenkom hoor je die kk jump-muziek eruit komen... Dat speelt ook wel mee! :P

Nee hoor, heb er schijt aan, maar vandaag weer erg gelachen om een tigra dude die een filmpje postte van zijn jumpstyle kunsten. :P

En daarnaast wil ik gewoon meer power! :P
 
Martin, laat het nou maar doen. Je wil echt niet weten wat een kutwerk het is. Ik heb al wat zelf ingebouwde alarmen gezien, man man wat een rommel.
 
Last edited:
Gisteren de Punto HGT opgehaald, wat een fantastische auto! Echt een bommetje. Hier wat foto's.

punto640480.jpg


punto6404801.jpg


punto6404802.jpg


Komen nog betere foto's deze waren met telefoon.
 
Net ding René! :)


Ik ga op zoek naar een snellere auto. :P En telkens als ik een tigra tegenkom hoor je die kk jump-muziek eruit komen... Dat speelt ook wel mee! :P

Nee hoor, heb er schijt aan, maar vandaag weer erg gelachen om een tigra dude die een filmpje postte van zijn jumpstyle kunsten. :P

En daarnaast wil ik gewoon meer power! :P

Beter trap je die slopel vandaag nog de deur uit en koop wat anders :D
 
Dat weet ik niet. Ik heb gezegd dat het absoluut geen haast heeft en ik word er vrijdag over gebeld. Gaat waarschijnlijk 12 euro kosten, bij de dealer8P

Haha nice! Er zijn echt veeeeeel mensen genaaid met 2e hand oem veerpootbruggen aangezien iedereen dacht dat ze stukken duurder waren :D

Like me en jelle bv :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top