Show je eigen auto topic #31

Status
Not open for further replies.
Ik wilde geen apart topic voor deze behoorlijk stomme vraag openen, dus doe ik het maar hier.

Weet iemand waar ik Royal Purple olie kan krijgen? Heb op google gezocht maar niks gevonden. Ik wil perse deze olie omdat men op US forums zegt dat het DE olie is voor mijn auto. Dus als iemand weet waar ik het kan krijgen hoor ik dat graag :)

Is een puur amerikaans iets denk ik. Ik vind het eerlijk gezegd vrij goedkoop, maar dat komt misschien door de dollar. Ik zou gewoon de door BMW aangeraden olie gebruiken. Om nou speciaal die olie te gaan importeren omdat ze dat op een amerikaans forum zeggen (die onze motorolies niet eens kennen)
 
Is een puur amerikaans iets denk ik. Ik vind het eerlijk gezegd vrij goedkoop, maar dat komt misschien door de dollar. Ik zou gewoon de door BMW aangeraden olie gebruiken. Om nou speciaal die olie te gaan importeren omdat ze dat op een amerikaans forum zeggen (die onze motorolies niet eens kennen)

Ik heb het Amerikaanse model M3 he...daar moet andere olie in dan in de Europese M3. En die gasten op bimmerforums weten waarover ze praten :)
 
als ze met dat geld voor die tankrobot nou de benzine prijsen omlaag gooien:D denk dat je daar meer mensen blij mee maakt:P.
 
Netjes man :)

Let er wel op dat als je je VPB er op gaat zetten en hij is verlaagd dat je niet te lange boutje gaat gebruiken :P Als je een gat in de weg heb bijvoorbeeld dan gaat je bovenste draagarm met een rotklap tegen die boutjes aan :P Niet echt een prettig geluid :)

Wanneer ga je alles er op zetten?
 
Mijn waggie nog maar eens

08022008859fq5.jpg

08022008857ur3.jpg

08022008859hg9.jpg

08022008860ya8.jpg
 
Netjes man :)

Let er wel op dat als je je VPB er op gaat zetten en hij is verlaagd dat je niet te lange boutje gaat gebruiken :P Als je een gat in de weg heb bijvoorbeeld dan gaat je bovenste draagarm met een rotklap tegen die boutjes aan :P Niet echt een prettig geluid :)

Wanneer ga je alles er op zetten?
Ik had al zoiets gelezen op cch.nl Mijn velgen zouden als alles meezit over twee weken binnen moeten komen. Als er niet meer wordt gepekeld en het weer redelijk ok is gaat alles er zo snel als mogelijk onder, incl. nieuwe draagarmrubbers en xenon.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top