Show je eigen auto topic #29

Status
Not open for further replies.
Ik noem op:

R34
Supra TT met 20k voor Toerb0
RS4
Evo 8


IMO leuker dan een sebener.

Al heb ik wel respect voor Lappy dat hij het nu al zover geschopt heeft!:)
Thanks ;)

Ik heb een paar maandjes gewerkt bij Valet Parking. Daar in veel verschillende autos gereden, daar werd ik toch wel verliefd op de 7 :love:

@ Lennox: als ik kom voorrijden bij klanten, krijg ik meestal respect, soms vinden ze het iets te vulgair en patserig.
 
Snap ik snap ik,

Dan zou een a3/a4 oid beter staan denk ik ( niet te patserig oid wat jij zegt;))


Wat doe je nu als ik zo onbeleeft mag zijn, dan ga ik me daar ook is in verdiepen denks:W
 
Snap ik snap ik,

Dan zou een a3/a4 oid beter staan denk ik ( niet te patserig oid wat jij zegt;))


Wat doe je nu als ik zo onbeleeft mag zijn, dan ga ik me daar ook is in verdiepen denks:W
Ik werk bij een IT bedrijf dat een Co-Locatie product aanbied. we hebben een Datacenter in Rotterdam en Amsterdam :)
Ik doe eigenlijk van alles, behalve aan die servers zitten :)

't is ook wel chill hoor. ik doe vrij weinig. beetje op msn, forums, btje hyves, e.d.
 
dammm, heb ook ICT diploma, kwoon helaas niet daar in de buurd, anders had ik me CV even doorgestuurd :P
Dan wel een beetje op je spelling letten ja. ;)

Overigens is het niet zo dat je gelijk een wagen van de zaak krijgt ;)
Ik heb mn 7 ook prive. maar dat komt er ook door dat ik m al had voordat ik hier begon met werken.
 
Wat deed je er voor? Moet een leuk baantje/bedrijf zijn geweest! *voordat de hele nick/sl/drugs discussie weer komt* :P

ontopic: Mijn auto gaan woensdag weer terug naar schadehersteller... lopen ze m nog is na want was niet tevreden over spuitwerk laatste x.. daarna kleine beurt en kan die er voorlopig weer tegenaan! :)
 
Wat deed je er voor? Moet een leuk baantje/bedrijf zijn geweest! *voordat de hele nick/sl/drugs discussie weer komt* :P

ontopic: Mijn auto gaan woensdag weer terug naar schadehersteller... lopen ze m nog is na want was niet tevreden over spuitwerk laatste x.. daarna kleine beurt en kan die er voorlopig weer tegenaan! :)
Ik heb gewerkt in Belgie bij een gokbedrijf. Ik deed daar de automatisering. Toen nog even kortstondig bij een Architecten bureau gewerkt als 3D visualisor, vandaar al die 3D dingen op mn site wat mensen al hadden gezien hier.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top