Show je eigen auto topic #29

Status
Not open for further replies.
Dan vind ik dus die Sjonnie pijp mooier klinken, sorry:*
Door dit (aanzuig?)geluid klinkt het net of ie valse lucht trekt. Je moet maar net weten dat een g-laaier zo hoort te klinken.

!IMHO!

Haha, ik had er dus ook nog een getande riem op, dat maakt ook echt zo'n piepend geluid. Kreeg dus ook regelmatig rare blikken, heb weleens een voetganger die voor mn auto langs liep horen zeggen tegen zn maat dat ie slecht liep, en zelfs een opmerking van een politieagent gehad die mij had aangehouden dat ie slecht liep :P Laat ze dat maar mooi denken, beter dat dan dat ie hoort dat ie opgevoerd is :D
 
waarom heb je em te koop staan? en wat is de km stand?

Alles is te koop,

Autoadvertentie zonder vermelding van km-stand?

Schaamte?

Of wat anders? Is toch niks geheims aan.

Oh en die sideskirt volgens de advertentie, die zitten er niet op. M3 achterbumper idem dito.

ik heb hem er niet op gezet, daar hebben we iemand voor, wat betreft de Km stand die staat op 105000, dus schaamte nee niet echt, vorig jaar bij apk stond die op 81000, maar aangezien de auto uit 1993 is wil ik deze eerst nappen, voor ik dat er bij zet,, en die achterbumper,, wat voor bumper is dat dan volgens jouw?
 
Het kan erger, ik vond laatst mijn Dragster te koop op marktplaats, die ik 4,5 jaar geleden total loss heb gereden 8P
 
Even plannen gemaakt voor de e36 325i 'm3'

- M3 3.2 remmen + ATE remvloeistof, liggen klaar
- Nieuwe voorbanden, Conti Sport Contact, liggen klaar
- Stuur, QSP Suede zwart + naaf, ligt klaar
- Motor + waterpomp laten checken
- Oliebeurtje
- Bilstein B8 demper + Eibach Pro Kit veren set
- Kuipstoelen + gordels + sleden, type nog uitzoeken
- Leer + interieur eruit slopen
- Kooi op lange termijn

Genoeg te doen dus. Voor 14 februari de eerste 5 punten ivm circuit dagje Zandvoort. Daarna de rest inkopen.
 
Nice Steven, ik zag trouwens vorige week pas dat je mij gemaild had. Was in mn junkmail terecht gekomen :) Wil je nog steeds antwoord op je vragen? of hoeft het niet meer (gezien je nieuwe auto)
 
Heb het setje net gehaald, als de nieuwe koplampen binnen zijn eens kijken of het wat is, anders raak ik het wel weer kwijt op marktplaats voor dezelfde prijs.... :P


 
Speelt iPod® tunes af via uw autoradio....en laadt tegelijkertijd op! Terwijl je naar je iPod®luistert, zie je de songtitel en naam van de artiest weergegeven op het scherm van je autoradio via de RDS FM Transmitter/Autolader voor iPod®. Kensington maakt gebruik van ClearFM technologie in al haar FM Transmitters, die de puurheid van het geluid verbeteren en een helder, duidelijk en ruisvrij geluid opleveren. Artikelnummer: 33364EU

Eigenschappen

Geeft songtitel en naam van de artiest weer op het scherm van je autoradio via RDS

*Zet je favoriete stations vast met de gemakkelijk te gebruiken voorkeuzetoetsen
*Laadt je iPod® op, tijdens het afspelen
*Aan/uit-schakelaar voorkomt het onnodig gebruik van de accu van de auto
*Maakt gebruik van de LCD van de iPod® om station-informatie weer te geven
*Uniek ontwerp zorgt ervoor dat hij in elke voedingsbron in de auto (sigarettenaansteker) past
*ClearFM technologie zorgt voor een verbetering van de puurheid van het geluid en levert een helder, duidelijk en ruisvrij geluid op.

Krijg hem hopelijk voor het weekend binnen, dan weet ik meer ;)
Lijkt mij ook wel een prima idee, maatje van me had et ook en zo luisterden we met 20 auto's naar zijn ipod :)
 
Alles is te koop,



ik heb hem er niet op gezet, daar hebben we iemand voor, wat betreft de Km stand die staat op 105000, dus schaamte nee niet echt, vorig jaar bij apk stond die op 81000, maar aangezien de auto uit 1993 is wil ik deze eerst nappen, voor ik dat er bij zet,, en die achterbumper,, wat voor bumper is dat dan volgens jouw?

Lage stand voor een 1993er.

Er zijn maar 2 type achterbumpers voor de e36. De gewone, of de M-Tech. Beide zijn duidelijk herkenbaar.
Het makkelijkste is te kijken naar het afdekplaatje voor het sleepoog. Op een standaard bumper is ie gewoon vlak, op de M-Tech bumper een knik in, omdat ie precies op de grens zit waar de bumper naar binnen loopt voor de diffuser.
Verder is een M-Tech bumper uit 1 stuk en de gewone uit 2. Je ziet bij die 325 heel duidelijk die lijn lopen. Dat onderste deel is bij oude versies vaak ongespoten.

Op die 325 zit een standaard bumper met M-Tech look diffuser (BMW levert zelf geen diffuser voor de standaard bumper.

Verder, en daar ben ik nog niet 100% zeker van, maar bij M-Tech bumpers lijkt de knik onderaan de zijkanten van de bumper meer geprofileerd.

Hier een foto van mijn M-Tech bumper:

Je kan heel goed de knik in het plaatje voor het sleepoog zien en hoe de bumper daar naar binnen gaat (anders zou de diffuser zo raar uitsteken). Die lijn die hier aan de zijkanten loopt is een "design lijn" en loopt ook niet tot de rand. Bij standaard bumper gaat die lijn rondom de hele bumper.

14.jpg


En hier die standaard bumper:

8el0qr6.jpg
 
Auto afgekeurt :D


co iets te hoog.. 0.6 ipv 0.5

Klapkoplamp gaat niet omhoog rechts

Handremkabels...



Net handremkabels besteld. 150euro met korting. Normaal betaal je 190 voor 2 stuks :X

Smerige toyota.
 
nette bmw!

iemand zin om andere velgen eronder te shoppen?

[Ir]http://i1.tinypic.com/6kr8jm0.jpg[/Ir]
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top