Show je eigen auto topic #29

Status
Not open for further replies.

Bedankt! Maar heb er vrij weining aan denk ik:
De waarde van deze auto is bepaald met behulp van het Waardebepalings Systeem uit CarBase. Bij de waardebepaling wordt uitgegaan van een goed onderhouden schadevrije auto. De waarde verkoop is een indicatie van de gemiddelde vraagprijs. De hoogte van de vraagprijs is vaak afhankelijk van het geboden servicenivo (garantie, afleveringsbeurt), maar ook regionale verschillen kunnen van invloed zijn. De waarde inkoop geeft een indicatie voor een inruilprijs. Bij inruil kan het soort auto (nieuw/occasion, prijsklasse) dat u terugkoopt van belang zijn voor de hoogte van de inruilprijs. Belangrijk is vooral wat u moet bijbetalen (verkoopprijs nieuwe auto minus inkoopprijs in te ruilen auto).
 
64556.jpg
 

Op mijn werk (kampeer auto bedrijf) hebben wij meerdere laten chippen via rs-motorsport (hhw, internet site is alleen offline zag ik net)

Verder heb ik van klanten wel eens wat tevreden verhalen gehoord over: www.squadra-tuning.nl

En heb daar ook wel eens wat prijzen/info op de site gezien over fiat ducato, alleen het lijkt nu wel of het van de site af is...

Verder zou ik eens op wat camper forums (http://www.camperforum.nl/) kijken.., daar lopen ook zat topic's er over...

oke bedankt:*
 
@ d1on: Met raam open rijden is toch 'officieel' bij de terreinrijden regels?? Tenminste zo is mij dat verteld toen ik cursus daarin kreeg.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top