This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #9

Status
Not open for further replies.
Jij moet het weten , dus dan zal het wel. Heb altijd gedacht dat een mens ook "persoonlijk" een verzekering diende te hebben en anders beboet kon worden. (Of is dit alleen met ziektekosten?)

ziektekosten ben je idd ook toe verplicht

Overigens is het echt onverstandig om als je kinderen hebt niet te zorgen dat deze een aansprakelijkheidsverzekering hebben. Wat kinderen uithalen valt gewoon niet te voorzien, en ouders kunnen vaak direct aangespreken worden voor de schade. (Boven een bepaalde leeftijd kun je hiernaast ook nog weer het kind zelfstandig aanspreken). Als je je kunt verzekeren, en je doet dat niet, en je moet iets vergoeden, dan is dat helemaal je eigen probleem. Het is iig geen reden tot matigen van schadevergoeding.
 
ja klopt inderdaad@ lars... maargoed ontopic:



deze ga ik waarschijnlijk kopen, iemand die m toevallig kent? Komt uit Heerenveen
 
ja ik baal er wel redelijk van ... dat is dan 125kmh te hard ... iemand enig idee wat de consequenties zijn ?
 
Last edited:
Voorkomen, je boete word dan door de rechter bepaald.
Je rijbewijs zal je sowieso 4maanden kwijt zijn dan.
Eer dat je een x voorgeleid ben....
 
Je hoeft toch nooit voor te komen bij een een flitspaal?

Vriend van me is gepakt met 85 te hard, en is aangehouden door motorwout, 4 maanden rbw kwijt en boete van 240 euro, en 300 voorwaardelijk.
 
Je hoeft toch nooit voor te komen bij een een flitspaal?

Vriend van me is gepakt met 85 te hard, en is aangehouden door motorwout, 4 maanden rbw kwijt en boete van 240 euro, en 300 voorwaardelijk.

Jawel , boven de 30 moet je al voorkomen geloof ik. zelfs met een flistpaal.

Je krijgt dat een brief waarin je in moet vullen wie er gereden heeft enzo,
 
Lijkt mij ook niet. Dan kan je nog altijd zeggen dat je oom uit zuid afrika reed, en dat hij zijn vliegtuig moest halen oid, en dat hij daarom zo hard reed.
 
Status
Not open for further replies.