Show je eigen auto #89

Elvington Airport in Engeland, daar worden jaarlijks ook de World Wheelie wedstrijden gehouden, dat gaat over een flying mile dus moet lang genoeg zijn ;)
 
Hier nog mensen die komende zaterdag (5 oktober) gaan rijden @ Assen? Denk dat ik 1 sessie ga doen met de S3. Conti's zitten zowat tegen de slijtindicator aan :x

Vandaag de S3 voor het eerst dit jaar eens gepoetst :rolleyes: Staat er nu netjes voor :) Nog een leuk feitje is dat de auto zuiniger is geworden na de motorombouw :p
 
Ook maar weer is een foto van mijn Focus:

2ywj1a1.jpg


Vanavond genomen tijdens de voorpremiere van de nieuwe Disney Pixar film 'Planes'.
Was samen met 49 andere gele auto's winnaar van de Hertz Planes actie :)
Hierbij werd de film in werelds eerste 3D drive-in bioscoop vertoont
 
Ook maar weer is een foto van mijn Focus:

Vanavond genomen tijdens de voorpremiere van de nieuwe Disney Pixar film 'Planes'.
Was samen met 49 andere gele auto's winnaar van de Hertz Planes actie :)
Hierbij werd de film in werelds eerste 3D drive-in bioscoop vertoont

Ahhh, dus dat was het. Was gister op Schiphol m'n vrouwtje ophalen en zag idd een mega-scherm met overduidelijk Pixar spul erop :p
 
mensen ik zit met een vage probleem op mijn golf4,
ik heb vandaag me voorwielen eraf gehaald om te checken, toen weer terug gemonteerd, maar nu trilt me stuur als een gek als ik hoger dan 130 rijd, en heb ook speling op me stuur, ik heb wielen 10x gemonteerd en de probleem gaat maar niet weg, ik snap er niks van.
 
Niet harder dan 130 rijden , is immers de max. snelheid in NL :p
Gebruik je toevallig centreer ringen? wellicht dat er 1 aan vervanging toe is.
En anders een balanceer loodje?
 
centreerringen zijn prima, voordat ik de wielen loshaalde had ik dit probleem niet, reed prima, balanceerloodjes zitten allemaal gewoon op hun plek, dus ik snap het niet
 
Zo maar weer eens een post van mij. Erg druk geweest met de auto. Alle door mij ingebouwde opties uit de 328i overgezet in de M3 (nou ja, bijna alles dan).

En net terug van 14 dagen Duitse Eifel.

328i gekannibalisatie

12.jpg


En een blije M3.

03.jpg



Tijdens mijn vakantie op me gemak en met vergrootglas en stofkam de motorruimte verder aangepakt.

09.jpg


Circuit (F1) op

14.jpg


15.jpg



En nog wat van de fotografen langs de Nordschleife

IMG_3347.JPG


1509_IMG_3635.jpg


IMG_4758.JPG


IMG_5510.JPG
 
Heren, vraagje!

Mn rediateur ventilator slaat niet meer aan. Temp loopt dus hard op op het moment dat ik voor het stoplicht sta. Zekering lijkt in orde te zijn. Hoe kan ik het beste testen of de motor het begeven heeft, of dat het relais ermee is gekapt?
 
Je zou simpel je relais kunnen bypassen. Als je fan dan aanslaat is je relais kaduk. Anders is de fan zelf kaduk
 
Back
Top