Show je eigen auto #89

Dat is met alleen uitlaatspruitstukken ;)
Hier heb ik even snel de rest dr aan geknoopt (verknutselde E46 330i uitlaat, minus 1 middendemper)
Hij is best stil :+
[video=youtube;cVH_j25V-jU]http://www.youtube.com/watch?v=cVH_j25V-jU&feature=c4-overview&list=UU_hbod-CbNBJn-TgT0zQvug[/video]
 
Onder mijn diesel wordt van de week ook wat uitlaatspul onder geknutseld :) Madeno systeem van een GTA vanaf de kat, dus 65mm en alleen een absorptiedemper. Of eerder klankkast eigenlijk :+

Ook nog iets gekocht wat ik écht niet van plan was.. :rolleyes: Binnenkort komt er een schroefset onder (pas gereviseerde Intrax HDA set) dus dan kan ik eindelijk weer hoeken met een 156 8) HDA is zowel compressie als rebound te verstellen met één knop vanaf de bovenkant, en een thermostaat zodat er geen verschil in demping zit tussen koud en warm. En hij gaat kennelijk van behoorlijk comfortabel naar kneiterhard *D

Nu ff hopen dat de APK geen tegenvallers brengt :p
 
Zo dit weekend weer naar Das Drag Day geweest in Bitburg. Me tijd kunnen verbeteren van 13.78 naar 13.54. Wordt echt tijd voor slicks en een ZF of Quaife LSD.. Even kijken of ik budget daarvoor kan vrijmaken met de verbouwing van me huis erbij :p.
 
wie kan mij uitleggen waarom het prijs verschil zo groot is.
http://www.chevrolet.com/camaro-sport-coupe.html

Op us site 23k dollar. Ga je naar de NL site betaal je 104 k :p

Er gaat hier 'een beetje' CO2 belasting overheen :X

Net auto opgehaald trouwens, nieuwe APK zit er weer op. Geen schokkende dingen eigenlijk, ashoesje en de carterontluchting die weer eens losgekomen was waardoor ie zo rookte. Toch wel lekker een APK waarbij je geen slecht nieuws krijgt :+
 
Ik heb zojuist een eibach kitje (met bilstein dempers) geinstalleerd. Echt een aanrader.

edit: mbt belastingen, het is een feit dat de no.2 uitgavepost de sociale zekerheid is.
 
Haha meen je dit? :D

Haha ja dit meen ik ;) Het klinkt misschien droevig, maar het is net zo kort door de bocht als de opmerking die ik quotte. O.a. het gedeelte waar ik woon (Venserpolder) komt/is veel nieuwbouw, sociale huur verdwijnt etc. En jaaa, natuurlijk zijn er slechte wijken, maar die heb je in Amsterdam West en Oost ook. Daarnaast kan ik ook nog wel een boekje open doen over Almere, Rotterdam, Den Haag, Utrecht etc. Probleem zit 'm niet in de Bijlmer, maar in Nederland algemeen ;) Mgoed, andere discussie voor in het politieke topic wellicht :p
 
Het is gelijk druk op het forum haha. Ik weet ook wel dat het niet zo kort door de bocht is maar je begrijpt me punt natuurlijk wel :).

Daarnaast wil belasting betalen nog niet zeggen dat je meer oplevert dan dat je kost.. Maar idd andere discussie :p.

De CO2 belasting is echt treurig. Pas nog ff zitten kijken naar een kitcar op Lotus 7 basis met een Opel Turbo blok (moderne 1.6) Iets van 170 gram CO2 kwam uiteindelijk op 14.000 eur belasting!!! De kit om het ding te bouwen is 10.000! Bizar echt.

@ Hans F. onder de BMW?
 
Back
Top