This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #89

Hoi forum :*

Morgen ga ik mijn Leon eeeiiiindelijk weer ophalen. Duurde wat langer dan verwacht, maar goed. Schadebedrag was vrij hoog, en daardoor was de bedoeling alles te fixen met 2ehands onderdelen. Niet kunnen vinden, dus alles nieuw besteld. Hij wordt vandaag of morgen nog helemaal gepoetst/gepolijst en van binnen gereinigd. En dan kan ik 'm morgen om 16:00 ophalen. Kan niet wachten :love:

Inmiddels 9 weken geleden... En al die tijd in die kut Smart gereden :X

Last edited:
goed je auto nalopen nu... vriend van mij heeft zijn auto ook net terug van de schadehersteller... maar die ziet er niet uit :X

weet je wat het is, je bent blij dat je je auto terug hebt.... dus alles ziet er mooi uit... maar over paar weken als poets/wax uitgewerkt is... dan ga je beter opletten, en komen de irritaties....

maar zijn ook zat goede bedrijven die meteen goed werk leveren...

Ik zie dat er 2 soorten cupra bumpers zijn. De 1 heeft een verticale gleuf onder de kentekenplaat en de ander heeft een lange horizontale gleuf. Die laatste vind ik mooi, die andere niet...

Maar eigenlijk zou je dan het hele pakket rondom moeten hebben, dus voor/achterbumper en sideskirts.

Bedoel je niet de topsport bumpers die ik heb? Andere is er niet.