This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #89

Schade expert is geweest. Hoor over 4 dagen pas meer... Is toch aardig wat kapot. Complete front incl. koplampen, plaatwerk achter de achterbumper...

Balen Erwin! Hopen op dat je alles weer netjes in orde krijgt.

mijn daily begint ook aardig uit de hand te lopen

Last edited:
Staat 'm goed man! Achterkant van dat type vind ik nog steeds erg lekker ogen.
Ben alleen niet zo'n fan van de donkere achterlichten; helemaal rood of die iets meer heldere versie toont wat frisser imo.

Gistermiddag setje zwanenhals spiegels gemonteerd. Resultaat is 'n dikke prima imo!

EDIT: Why de anus blijft mijn foto zo klein? Of ligt dat aan mij? :+

jep, dat was ik inderdaad. Tijdje terug inderdaad toen dus aangehouden waarbij ik mee moest naar het bureau voor een technische keuring. Kentekenpapieren werden ingenomen en de vraag was of ik naar het RDW zou moeten of niet. Gelukkig is er toen uitgekomen dat ik de herkeuring mocht doen bij het korps die me aanhield. Dat was dus toen gelukkig wel een meevaller.

Uit het technisch onderzoek kwamen een aantal punten volgens hun. Mijn mening was echter dat hij vond dat ik te laag was maar daar niets over in de wet staat. Gevolg? Oom agent hangt het aan een ander regeltje. Want ja, er is altijd wel iets waar ze het aan kunnen hangen om je zo dus nog te kunnen pakken. Het werd toen gegooid op achter te weinig veerweg, en voor op een ondeugelijke stuurinrichting. Daarnaast zaten de voorbanden op de grens maar dat was ook gewoon zo en daar hoor je me niet over zeuren. Verder moest ik ook even de ruitenwisser fixen aangezien die soms 2x aangezet moesten worden om in bewegen te komen.

Dingen gefixed en paar weken later mocht ik weer op keuring komen. Echt een keuring kon je het in ieder geval niet noemen. Die agent zette de krijg rechtsvoor er even onder, keek een keer. Vervolgens rechtsachter het zelfde en vond het toen wel best omdat " het er nu een stuk orgineler uit ziet".. stond toen met 5 min weer met me papieren buiten.

Helaas ook een paar bekeuringen rijker.. Uiteindelijk heeft me dit grapje lomp geld gekost maar ben blij dat ik weer kan toeren. Onlangs nog eens de agent opgezocht die de technische keuring destijds uit heeft gevoerd. Ook het rapport zelf mogen zien toen. Jammer dat oom agent van de bevindingen zelf leuk een paar bonnen heeft geschreven. De agent die de keuring toen uitvoerde zei ook al dat het werk er niet leuker op wordt met zulke gasten in de korps.

In ieder geval in bezwaar gegaan, met de hoop dat de boetes worden terug gedraaid.

mongool reed een beetje op mijn weghelft en rijd mijn spiegel kapot

spiegelglas kapuuttt

spiegel weer netjes fixen

nieuwe spiegeglas van winparts.nl

hoppa gefixt

:+