This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #89

Weet niet of ie al gepost was..

Sla hier linksaf...

[video=youtube;6gGMkIOcJbQ]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6gGMkIOcJbQ[/video]
 
Was nog niet gepost, maar dat is inderdaad hoe en waar het gebeurde. De baan was nat en daarbij was er ronde ervoor daar benzine gelekt. Heel veel mensen gingen die dag daar af en Engelse Skyline was daar totalled. Best lullig, omdat het allerlangzaamste bocht is van hele Assen, maar daartegenover alleen maar goed dat het niet bij een snellere bocht gebeurde.
 
Vervelend tikje lijkt me.. front was een stukje naar binnen gekomen las ik, verder nog dingen kapot of er goed vanaf gekomen?
 
Zal vandaag proberen hele verslag te typen, maar dit is eigenlijk het trieste ervan: het gaat hier enkel om uiterlijke schade waarna ik gewoon weer kon rijden. In de kwalificatie ging ik grindbak in en daar scheurde mijn fusee eraf en was het einde oefening.
 
Iemand een idee hoe ik het thermostaathuis van een Golf4 1.4 16v los krijg, heb ernstig problemen die achterste slang (die onder de inlaat doorloopt?) los te krijgen.

Bij demonteren van kleppie brak 1 bout af, die een paar mm uit het huis steekt nog.
 
S3 is alive! Loopt als een krant, maar hij doet het weer gelukkig Eerst maar eens gasklephuis opnieuw inleren etc.
 
Heb je die IC zo zwart gekocht Liewe? Ik moet zelf ook aan een FMIC maar vind het zo lelijk als dat opvalt.
 
Heb je die IC zo zwart gekocht Liewe? Ik moet zelf ook aan een FMIC maar vind het zo lelijk als dat opvalt.

Busje matzwart denk ik?

Ook weer een kleine update voor de 20v, die heeft vandaag een nieuwe distributie gehad. Was ook nodig ook blijkbaar, stond niet meer op tijd (van wat ik begrepen heb stond de inlaat te vroeg) en er zaten nog wat resten in van de geklapte v-snaar van een tijdje terug. Aardig geluk gehad dat dat stuk v-snaar niet in de distributie is terecht gekomen :X

Het dieseltje zou nu als het goed is beter door moeten lopen op hogere toeren, helaas nog niet echt goed kunnen testen vanwege het verkeer maar ik geloof wel dat ze gelijk hebben, lijkt wat meer power te hebben nu. Kan natuurlijk ook komen door de Seicento die ik als leenauto had :+ Binnenkort naar Duitsland, nog eens een keer kijken wat de topsnelheid is nu, vorige keer kwam ik niet verder dan 210
 
Haha roeten met dat ding!

Maar busje mat zwart, daar hoor ik verschillende verhalen over. Met name zou het erg ten nadele zijn voor het rendement van de IC.