Show je eigen auto #89

Rode naafkapjes twijfel ik nog over. Vind $40 per stuk nogal veel..

Ik rijd er niet dagelijks in. Hij is is ook deels uit elkaar op het moment. Er moet rond de tankdop een nieuw plaatdeel in worden gelijmd. En een manier vinden om m'n randen om te vouwen achter. Dit gaat niet makkelijk omdat er een imitatie deel ingelast zit. Nu zitten de de binnenste en buitenste plaatdelen niet strak op elkaar. Daardoor wordt omrollen gevaarlijk.

Dagelijks rijdt ik in een Mitsubishi Colt. En vanaf volgende week een nieuwe Space Star :D. Alles voor zo weinig mogelijk bijtelling
 
Haha *D Ik moet ook een daily erbij hebben. Zo'n vr6 lust nog wel beetje benzine haha :p Wil ook mn Schmidt's er weer onder zetten. Maar volgens mij zijn de weers vooruitzichten niet al te best :+

Denk dat ik een Golf 3 ga halen als daily. Die dan ook beetje netjes maken.
 
`Volksforum.com is currently undergoing maintenance.
We apologise for the inconvenience´

Pfoe, geen idee of het offline is..
 
Hele mooie upgrade Aad, maar die waardes klinken wel een beetje positief hoor. Op een natte weg in 5 tellen naar de 100 met een voorwielaandrijver? En dat terwijl je in de 5 nog wielspin hebt? In de 1 en 2 heb je dan geen wielspin ofzo? Ter vergelijk, mijn G40 ging met 160 pk in 6,7 naar de 100, en daarbij had ik op droog al de grootste moeite om dat te halen zonder wielspin.

Wou net zeggen :p

Installeer de app dynolicious eens Aad en test daar eens mee, ben wel benieuws naar de waardes.

Kan ik niet vinden in de google play store.

Ziet er netjes uit aad:)

Maar 5 sec naar de 100 red de golf niet eens met 80% sper

Dit was met de originele b16a2 met luchtfilter en 3,4kg vliegwiel zonder sper:
[video=youtube;AbRB0E8INPs]http://www.youtube.com/watch?v=AbRB0E8INPs[/video]

Dat zit op 6 seconden ongeveer.

Nu heeft hij een hele hoop koppel meer, minimaal 40 pk meer, zijn auto is nu nog maar 1000 kilo of misschien nog minder en sper in zijn bak zitten.
En zoals je op dat filmpje hierboven ziet haal je de 100 in z'n 2. Als je van af 1 naar 2 schakeld dan stijgt die teller absurd snel naar de 100.
Als die koffiebeun nog een keer gaat gebeuren zal ik eens vragen of hij mee gaat.
 
Als Aad in 5 sec @ nat wegdek op de 100 zit... Wat doet mijn Pulsar dan? Laat staan Misha z'n Baru :eek:

Met nat wegdek doet mijne wel meer dan 5 seconden over hoor, vandaar dat ik zei dat niet tegen hem wil racen :p Tenminste daar ga ik vanuit, semis enzeau...

Op droog zal het ook niet bizar snel zijn, heb immers nog standaard aandrijfassen, welke ik niet wil breken met launches.

Dat zit op 6 seconden ongeveer.

Nu heeft hij een hele hoop koppel meer, minimaal 40 pk meer, zijn auto is nu nog maar 1000 kilo of misschien nog minder en sper in zijn bak zitten.
En zoals je op dat filmpje hierboven ziet haal je de 100 in z'n 2. Als je van af 1 naar 2 schakeld dan stijgt die teller absurd snel naar de 100.
Als die koffiebeun nog een keer gaat gebeuren zal ik eens vragen of hij mee gaat.

Ik betwijfel dat 40 pk zoveel verschil uitmaken, maar ik kan het mis hebben. Wat ik wel zeker weet, is dat het onmogelijk is om zoveel verschil uit te maken met daarbij ook nog op nat wegdek.
 
Nice Roel ! Kan je de vering niet stugger zetten ? Zo op de foto moeten die wielen geen probleem zijn icm wielkasten...

Weet ik niet. Kan bumpstops proberen maar weet niet of het nut heeft. En m'n wielkasten moeten ontdaan worden van de horizontale randen naar binnen
 
Orginele bandenmaat @ filmpje? En hij rolt al voordat ie wegrijd scheelt veel.

Inderdaad, en dan nog, is het in het filmpje eerde 7 seconden dan 6. Wie was dat toch hier op het forum met die K20 Civic met 240 pk. Die kan er vast wel meer over zeggen. :p Maar @Aad: zo snel naar de 100 met een voorwielaangedreven auto is bijna onmogelijk. Pims gaat richting de 500 pk, en die zal het ook niet halen (gok ik). En wielspin in de 5 met een vtec??? Zeker eerst de koppeling in trappen, straal gas en dan koppeling weer los. :p
 
vraagje, zijn hier mensen die velgen of andere dingen hebben gekocht bij velgen-online? wat is jullie ervaring?

Jaartje terug een setje imi Le Mans gekocht daar. Op internet veel verschillende ervaringen te lezen.
Ik zelf geen rare ervaringen gehad. Gewoon aangegeven welke set met welke banden, weekje later kon ik alles netjes ophalen.
Overigens wel daar langs geweest en niet via die website van hun. Geen bullshit, geen vertraagde levering oid. Ging om deze set:
282271_431171223590376_473401692_n.jpg


Afgelopen week ook wat aan de kever gerommeld:
20130202_122409_zps083e0cf1.jpg

20130203_133158_zpse491b216.jpg

20130203_133142_zps79fc4ef7.jpg
 
DIKKE NOS TANK!

Over het hele 0-100 verhaal. Mijn wagen doet stock 5.6 sec naar de 100. Ik moet blij zijn ls ik uberhaupt de 5 zou halen?
 
vraagje, zijn hier mensen die velgen of andere dingen hebben gekocht bij velgen-online? wat is jullie ervaring?

zit niet gek ver van mij vandaan.. maatje van me ook een setjes velgen en banden gekocht. Gewoon opgehaald daar dus niks via de online shop.
Zelf ga ik er ook een setje wielen halen voor mijn auto. Service ter plekke vind ik een beetje matig, jonge popie ventjes die te druk zijn met zn telefoon of elkaar.
Maar ze leveren wel net spul voor een nette prijs denk ik en dat is het belangrijkste :) zeker als je via de webshop besteld.
 
Back
Top