Santana, oude auto van Jelle. Heb de slangetjes allemaal vervangen, en heb ze zojuist gecheckt. Lijkt erop dat ze allemaal heel zijn.. (Zojuist steunde ik op het luchtfilter waardoor de motor uitviel. Valse lucht? Voetpakking?)
Vacuumslangen en voetpakking ed. zijn destijds ook allemaal vervangen. Ik vermoed dat je het even moet checken bij die voetpakking. Is het start stop systeem afgekoppeld?
Lekker bezig hoor met de BMW..
Ik moet binnenkort ook op zoek naar een 1uz lexus v8, heb een cressida uit 1978 gekocht voor een project. Komt die V8 in met 5 handbak en super laag..
Zo'n model is het, en zo wil ik hem ook ongeveer bouwen afgezien van die uitlaat haha.
De lexus ben ik een 2jz (ja kom maar op met de plaatjes) aan het inbouwen, dus 3.0 ipv 2.5. Dus dat is ook een lekkere verbetering Blokje is helemaal opnieuw opgebouwd en alles vervangen.
Hangt een beetje samen met de manier van slopen en de beschikbare ruimteGoed slagveld op bovenstaande foto's
Aan het eind van die (nieuwe) spruitstukken zitten mooie flenzen, perfect voor een paar turbo's?
Ben nu al 6 weken bezig om mijn Ibiza FR TDI te verkopen, bijna geen interesse voor .. vreemd.
Denk dat ik zelf maar de esp storing op moet lossen, schrikt alle kopers af denk ik (ook al is die idioot laag geprijsd)
1 tip, vermijd fora met de verkoop van een auto. Het is nooit goed, ze willen altijd 100 extra foto's, 10000 vragen via pm.
Goed verhaal en op marktplaatst ermee Bij mij altijd binnen een week weg.
Yeah! Net leuk pakketje binnen uit de USA
Op naar de 500pk!
Schroefset zit er nu ook voor en achter op, perfecte stance zo!
https://www.youtube.com/watch?v=Zr56kQI2Llk&feature=youtube_gdata_player
DSC staat uit, brandstofmeter staat ingesteld als turbodrukmeter en de alarmlichten wat je ziet staan ingesteld als shift light bij 6400rpm meen ik.
Dikke bak Marco!
Zag je laatst wel rijden.
Dit is de 335i van iemand op een ander forum ( rond de 400pk )
Dat gaat al hard!