This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
netjes titus!

na de winter nog een setje dikke velgen eronder en verder nix aan doen!
Thx baas, ik flap winterbanden op deze wielen en dan na de winter een setje 19".. wagen is verder al verlaagd en gechipt, moet nu rond de 210peekaa geven

Mijn verzekering WA+ voor de cabrio kost me maar €7,20 per maand
Moet alleen even uit zoeken hoe het nu zit als die geschorst in de garage box staat, lijkt me dat die dan wel nog steeds verzekerd is voor brandschade en diefstal.

Zo laag is mijn cabrio nu ook, helaas is zoon H&R cupkit niet echt stug :X
Mijn zijschermen zijn helemaal verneukt, van het voor jaar toch maar andere veren en dempers.

Ik heb mijn taxatie waarde er bij in he, dan kost het meer en ik heb hem trouwens ook allrisk. Vind het wel best tegenwoordig met al die klote geintjes.
Ik raak nu heel soms bij het stuur om die plastic binnenschermen maar dat vind ik niet zo erg, mijn voor en achterschermen zijn voor het spuiten een heel beetje weider gemaakt (zie je eigelijks niets van maar scheelt wel 1 a 2cm..)

Haha ja beter schaf je in 1 x een goede schroefset aan!

Dunno, vind ze niet bepaald mooi. Zeker niet vergeleken met die 5-serie Topsport is altijd goed :# Hou je iig wat geld over :+

Hier ook maar wat weer neerzetten...

Gisteren mee in Ferrari California gereden.

Wat een teleurstelling. Hoop herrie, maar niet vooruitkomen, laat staan het missen van Ferrari rijeigenschappen... Maar wel een leuke auto voor erbij, zoals in dit geval ook is (CL65 van een aantal weken geleden is ook van zelfde eigenaar, jup, geen smaak, "ik koop maar wat").

Maar vandaag voelde ik me weer levend!

Ik moest namelijk mijn vriendin helpen met verhuizen, dus hebben we na het verhuizen daarna nog samen gespeeld (met de autos ).

Ik in de EVO, zij X6M. EINDELIJK een ECHTE auto! Geen overbodige luxe, maar volledige sper diffs en overige goodies (is haar trainingsauto) en eindelijk een handbak (hier rijdt iedereen automaat op oude ladas na).

Had nooit verwacht dat zoiets kleins mij zoveel plezier zou kunnen doen. Blijkbaar mis ik het autorijden toch...

Dat heb ik ook regelmatig, die plastic kappen zijn bij mij ook flink verneukt.
Heb gelukkig nog een niet gaar setje liggen.

Hoor van iedereen dat zoon schroefset eigenlijk tegen valt en dat je niet echt laag kan door de constructie van de veerpoot.
Dan haal ik liever voor de helft van het geld nieuwe Bilstein B8 met KW of H&R veren

Weet iemand nog een goede plaatwerken die omgevouwen randen kan herstellen?
Moet weer netjes naar de originele vorm geklopt worden en het liefst met zo weinig mogelijk plamuur strak gemaakt worden.
Helaas zijn andere roest vrije zijschermen voor een cabrio amper te vinden of voor de hoofdprijs.

Je hebt het goed voor elkaar in Rusland zie ik wel Misha.

Thanks, dat is wel zeker het geval en het grappige is: ik heb nu (nog) geen werk en dus zga geen uitgaves op OV na (2 euro per dag). En toch maak ik dagelijks zo veel meer mee dan ooit in NL (met goed inkomen).

Ik blijf er zeker tot volgend schooljaar (september). Kom waarschijnlijk nog een paar keer naar NL voor Time Attack enzo. Zit er nu nog voor mijn studie, voornamelijk heel veel lol en stukje networking. Na december (einde semester) wil ik gaan werken, en heel misschien blijf ik een paar vakken volgen.

Status
Not open for further replies.