This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Het is een S.... maar dan snel, en extra extra duur. Als ik iets echt snels zou willen, en 3 ton te besteden had, zou een S65 niet eens in me opkomen. SL hooguit, maar ik ben ook niet echt een mercedes man.

Mijn 156sw. Rijd goed alleen jammer van de draagarmen. Vorig jaar al vervangen en denk dat ik straks alweer mag, het geklapper was maar 2000km weg. Je leert ermee leven

Was het geen troep dan gewoon wat ze aan draagarmen onder die alfa hebben geschroefd?.... Als ze na 2000km weer begonnen met klapperen, had ik dezelfde dag nog bij die vent op de stoep gestaan om te vertellen dat ie opnieuw kon beginnen :?

Was het geen troep dan gewoon wat ze aan draagarmen onder die alfa hebben geschroefd?.... Als ze na 2000km weer begonnen met klapperen, had ik dezelfde dag nog bij die vent op de stoep gestaan om te vertellen dat ie opnieuw kon beginnen :?

Ik weet wel een oplossing.

Die alfa-kwalen is wel wat overroepen hoor , heb ook een hele tijd 156 SW 2.4jtd gereden maar had daar niet meer problemen mee dan al mijn andere auto's die ik al heb gereden en daar zit ook BMW , Audi , VW ed bij

Jahoor. Maar niet zo erg als een Alfa.

Leon valt inderdaad erg mee, Passat / A4 B5 is erger...

Nou, als ik Heineken zijn verhalen hier altijd lees...

Vind het echt niet normaal... Als ik zulke reparaties krijg, gaat die auto direct de dag erop de verkoop in (en nee, dit is geen grootspraak, die fijne Focus II met kapotgelopen turbo + motor ging ook binnen 200km na reparatie naar een nieuwe eigenaar)...

Het waren ook imi dingen die ik voor een prikkie kon kopen. Ik nam de gok gewoon. Montage kost mij niks.

En idd je kan de bussen veranderen. Maar volgens mij klapperen nu 2 van die kleine stangetjes bij mij, is zo weer vervangen.

Status
Not open for further replies.