Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Gister eindelijk mezelf een originele hoedenplank gekocht. Heb kleine Ground Zero 4x6 speakers in de hoedenplanksteunen gemaakt. Waardoor ik m'n speakers in m'n oude, zelfgemaakte hoedenplank kon laten vallen. En meteen een kleine 10" Ground Zero sub geplaatst.

boxtel2012100400244.jpg

Opzich ben ik het met je een Sjonnie. Maar een lekker muziekje is nooit weg. Ik heb mijn HU in m'n dashbordkastje zitten, dus die valt niet op. En een ouderwetse radio/casette ( ben m'n originele radio 'kwijt' ) op de normale plek.

Beter die donker stoffen Recaro's van een golf 4. Dat middenvlak van die cupra stoelen is niet echt mooi..

hehehe, maar ik vind al die subs en amps niet passen in dat soort autos

Ook niet als het zo is ingebouwd dat je het niet ziet?

Achterbank van zo'n Cupra interieur is wel supervet vind ik 8)

Heb je geen sport stoelen dan Erwin? Die dingen zijn toch prima?

Jawel. Zijn inderdaad prima, en zitten ook goed. Maar ik vind die recaro's gewoon mooier qua model, en stof. Maar het is maar een idee hoor, wil niet zeggen dat ik 't ook werkelijk ga doen :P

ja past gewoon.

Oke, handig om te weten :)

Last edited:
Ik wil opzich ook nog wel een ander interieur in de Polo hebben, maar ben bang dat daar qua achterbank niks anders in past dan van een Polo.

Kreeg een telefoontje vandaag van de garage waar de 156 nu staat voor de APK en wat onderhoud. "We hebben niet zo'n best nieuws" :X

- Aandrijfas linksvoor is de binnenste homokineet overleden
- Wiellager rechtsvoor naar de klote
- Bovenste draagarmen links en rechtsvoor nog net door de APK maar heel lang gaat dat ook niet meer duren
- Bovenste motorsteun aan vervanging toe
- Eén verstuiver moet eigenlijk vervangen worden

En dan de klapper van de week: Dringend advies om de bodem aan te pakken, dus kaal maken en in een fatsoenlijke coating zetten. Er moet nu nog niet aan gelast worden, kan na de winter wel eens anders zijn..

Ik geloof niet dat de volgende auto nog een Alfa wordt :+

Status
Not open for further replies.
Back