This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Ik wil opzich ook nog wel een ander interieur in de Polo hebben, maar ben bang dat daar qua achterbank niks anders in past dan van een Polo.

kan zo snel ook niks bedenken... maar moeten toch ook van die dingen geleverd zijn met leuke interieurs....

Dat is dan volgens mij ook meteen de enigste optie. En vind die dan maar eens, voor een bedrag wat mij aanstaat, en op een moment dat ik er aan toe ben. Heb nu al die nieuwe wielen eronder, en als het goed is komt de Bilstein schroefset vandaag ook binnen, dus krijg het bij de vriendin op het moment echt niet voor elkaar om nog eens een behoorlijk bedrag in de auto te stoppen.

Zit je onder de plak?

De stoelen van de nieuwe Polo 6R gti zitten niet zo lekker als die van de Golf 6 gtd. Beide achter mekaar proefgereden en was echt een wereld van verschil. Als je wat langer bent zou ik goed kijken wat voor stoelen je er in prakt.

Beter die donker stoffen Recaro's van een golf 4. Dat middenvlak van die cupra stoelen is niet echt mooi..

Ook niet als het zo is ingebouwd dat je het niet ziet?

ja dan wel, maar meeste mensen bouwen het nooit zo in...

veel nieuwe auto's komen tegenwoordig ook met actieve sub ed...

Zit je onder de plak?

Gezamenlijke rekening heet dat. En moet ook nog maar zien of ik zin heb om zoveel geld uit te geven aan een ander interieur, wat er nu inzit vind ik niet het mooiste, maar het zit wel goed en is nog heel netjes.

Heb ik geen last van gelukkig, moet helaas eerst een keuken bij elkaar zien te krijgen

Auto gerelateerd vraagje..

Waar kan je nieuwe golf 2 deur rubbers krijgen ? Mijne vallen uit elkaar..

Haha

Gvd zeg... Rij jij echt als een malle met die auto, of doet die auto z'n imago eer aan? Prachtauto, zo'n 156 SW, maar volgens mij had je beter een E46 330d Touring kunnen kopen, die is onder de streep goedkoper gok ik

Eergister in een CL65 AMG V12 Bi-Turbo gereden, 612 pk en 1000 Nm.

Rijdt "leuk", ziet er "leuk" uit, interieur is "leuk" en zelfs in overdone rijke Moskou krijg je respect (of is het eerder angst?) van je medeweggebruiker.

Alleen heeft deze auto dus niet echt indruk op me weten te maken, waarschijnlijk vooral door de prijs: voor 3+ euroton heb ik wat meer "rijbeleving" verwacht. Misschien biedt Brabus wel de uitkomst. Of misschien heeft dit wel mee te maken dat de productiemodel al meer dan 5 jaar oud is (exemplaar waarin ik reed was 2012). Voor dat geld zou ik beter -zo cliché- een GT-R nemen met een upgradepakketje of een Porsche.

Sure thing, het is meer een statement auto, of zoals een goede vriend van me zou zeggen: a fuck you to the society (toen hij naar CGT refereerde). Betaalt te veel voor status.

Status
Not open for further replies.