Wat gebruiken jullie voor anti-roest/roest preventie? ML Tectyl?
Ik heb Sunoco Deltec (voorbehandeling) en Sunoco Delcoat (Afwerking/tectyl) te horen gehad, nu kan ik dit nagenoeg nergens vinden. Tectyl hebben ze bij de gamma wel, alternatieven?
Waar wil je de roest tegen gaan? Kijk eens op www.rustbuster.nl Die hebben al het goed spul om roest tegen te gaan, er staat ook uitgelegd wat je waarvoor moet gebruiken.
Vandaag gereden @ Assen in de S3, ging echt fantastisch! Upgrades + goeie uitlijning is de moeite meer dan waard geweest.
Uiteindelijk snelste ronde was 2:13,99 (yeah 2:13 gereden ). 3 sessies gereden en elke keer het complete veld ver achter me gelaten :#
Was nog wel een spannend momentje toen er een vacuumslang los schoot, waardoor ik geen rembekrachtiging meer had
De Conti's zijn compleet klaar. In de breedte van het profiel zitten er dikke hoogteverschillen in :? Teveel zijdelingse krachten erop los gelaten denk
Gister fotoshoot gehad met de kever en wat pin-up modellen. Zodra er meer foto's zijn zal ik wel wat posten. Daarnaast gevraagd om op 100% tuning in de Ahoy te staan :+