show je eigen auto #87

Was dit nou op E85 Misha?

Jap!

Jesse dat denk ik wel... 2.2 bar op 98 gaat niet lang goed denk :D

1.6 is zo'n beetje maximale denk ik op 98.

Ik ben Woensdag ook aanwezig Misha.. Met cam :) Bas neem jij ook je Go Pro mee :)

Top! Ik zal eens ook een onboard monteren denk ik :)

Super vet misha! Behaalde vermogen was ook wat het plan was ?

Er werd volgens mij geschat op 7 a 800 pk. Dus dat is aardig gelukt :P

IK ging er vanuit rond 700, gezien door vele vergelijkingen op andere UK Sub fora qua setups. We begonnen op 1 bar met 450 pk en kregen 50 pk per 0.2 erbij, en op een gegeven moment steeds het koppel met absurde stappen. Jeroen kon het moeilijk geloven en Mark van EMS heeft achteraf gezegd dat ie dacht dat we niet verder zouden komen dan 650. Bij 1.8 runs zei hij dat we waarschijnlijk niet verder zouden komen dan 680, maar toch kregen we een 698 te zien bij 2.2! Toen wat minimale aanpassingen voor 700+ en Voilá! Hele Autosport Company personneel inclusief de eigenaar konden het zelf niet geloven (en zij zijn grote spelers in de Sub wereld), dus werd er camera bij gepakt en komt er als goed is een verslag van op hun site binnenkort.
Het banken op latere stadia is wel een onvergetelijke ervaring, binnen een paar seconden stijgt het temperatuur van +-20 graden naar de 100 a la sauna door de hitte wat er ineens wordt geproduceerd om vervolgens weer normaal te worden bij het gas los laten.

met of zonder vleugel ik vind het een BAAS van een auto.

Ik zal het wel als eerste roepen ;)

Waar blijven die filmpjes ????

@ misha
Neem je tijd en slaap wat bij om te beginnen, als je dan wakker bent en je vind wat tijd tussen het kwijlen op je auto, het beantwoorden van je fan mail :P en het reizen naar moskou.
Probeer dan een filmpje of een link naar een site met je filmpje te posten, zodat het gros zich hier kan gaan fappen ;)

Zandvoort is voor mij helaas te ver anders was ik ook komen kijken.

net besteld voor de benz:

KW-veren.jpg

45/30mm :)

Gister m'n eerste auto gekocht.

Gister auto verzekerd onder voorlopige dekking bij de tussenpersoon waar ik altijd bij was. Vandaag bij Univé verzekering afgesloten + voorlopige dekking tot ik papier van schadevrije jaren afgeef (via mijn tussenpersoon kan ik schade vrije jaren van de scooter niet meenemen). Alles in orde. Wilde vandaag net instappen om naar m'n werk te gaan, werd ik gebeld. Voorlopige dekking ingetrokken omdat ik ooit eens voor de rechter ben geweest ivm 36km/u te hard met de scooter. Nu moet ik een schriftelijk verslag van de rechtzaak opvragen (nooit gekregen) en indienen bij Univé. Dan gaat de afdeling acceptatie er naar kijken en beoordelen of ze mij willen verzekeren. Rechtbank opgebeld en mevrouw zou opdracht geven voor een kopie van mijn dossier, maar vertelde dat ik ook nog een schriftelijke aanvraag naar de rechtbank moet sturen om het verslag uit het dossier te halen en mij een kopie te sturen.

Univé mevrouw meldde ook nog even dat ik hem moest schorsen of een boete van 380 te riskeren voor het niet verzekerd hebben van een auto. Ja daaaaaaaaaaaaag :D

Wat een zielige tyfus lui zeg...erg jammer dat het zo moet. "Alles kan, maar niks mag"

Staat nu op m'n vaders naam, dus kan er wel mee rijden :+

Ik ben Woensdag ook aanwezig Misha.. Met cam :) Bas neem jij ook je Go Pro mee :)

Ofcourse gaat die mee dan! Neem aan dat we gewoon de pits in kunnen dan? ff onboard en offboard filmpjes gaan maken, ben echt benieuwd naar dat ding!!

@Misha, lekker stuur he? ;) Heb ehm er ook een paar maandjes in zitten en t rijd geweldig!!

Weer wat leven er in geblazen. Gister ook kunnen starten en alles is lek vrij en loopt goed. Nu nog m'n downpipe laten lassen (pimS) + opnieuw laten afstellen.

GroteFoto-W7UO63IC.jpg

GroteFoto-HHBHPNRF.jpg

GroteFoto-LZBTDZZ4.jpg

Zal lang niet aan het vermogen van misha komen maja altijd baas boven baas he.

Denk ook niet dat misha er dagelijks mee rijd he :P..

Ik heb gister mn auto opgehaald, eindelijk mn lampjes in t dashboard uit :W Heb me ook kapot gelachen om die keuring hier. Ze checken of de toeter, lichten en de ruitenwisser t doet. Dan even op de remmenbank en hoppa je kan weer 2 jaar vooruit :D

Ofcourse gaat die mee dan! Neem aan dat we gewoon de pits in kunnen dan? ff onboard en offboard filmpjes gaan maken, ben echt benieuwd naar dat ding!!

@Misha, lekker stuur he? ;) Heb ehm er ook een paar maandjes in zitten en t rijd geweldig!!

Stuur is idd wel cool, heb hem wel gemist voor een halfjaar+

Weer wat leven er in geblazen. Gister ook kunnen starten en alles is lek vrij en loopt goed. Nu nog m'n downpipe laten lassen (pimS) + opnieuw laten afstellen.

Rij je nog steeds met MAF? waarom ga je niet over op stand-alone ECU en zonder die rotdingen knallen?

Absoluut waar, heb er geen behoefte aan, ding is voornamelijk bedoeld om mee circuit te rijden en heb geen zin nu het zover is dat er een of andere petje tegen mij aanrijdt of een afgunstige politieagent mij gaat naaien e.d.

Echt dik hoor misha! Ben benieuwd hoe je het op time attack gaat doen.

Nog maar 3 weekjes wachten...

Ik heb gister mn auto opgehaald, eindelijk mn lampjes in t dashboard uit :W Heb me ook kapot gelachen om die keuring hier. Ze checken of de toeter, lichten en de ruitenwisser t doet. Dan even op de remmenbank en hoppa je kan weer 2 jaar vooruit :D

No spang frient !

Back