This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

show je eigen auto #87

Zeg, wat zijn die fucking linkjes nou weer de hele tijd midden in een post? Gewoon een woord dat linkt naar een of andere site "Gefeliciteerd Bezoeker!! U bent geselecteerd voor ons prijswinnend onderzoek !!" :|

@Misha: Mooi man, 705pk en dik 860nm :W

Goed bezig Misha! Wanneer ga je nu eindelijk is circuit op met dan hok?!

Woensdag mee testen op CPZ tijdens DF avondje.

Dat zal flink af gaan, krijgen je aandrijfassen en homokineten niet giga op de kloten met dit vermogen?

Aandrijfashoes is al op de bank gescheurd Maar het kan aan ouderdom liggen

whuutt??!! sick vermogen hoor!! niet verwacht dat er zoveel uit zou komen. hoe houdt die zich op straat?

Nou... nagenoeg geen wheelspin gevoelsmatig en ik moet erbij vermelden dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt kwa vermogen, al ik heb gelijkwaardige autos gereden met soms meer vermogen, Switzer GTR, X6M met 730 pk, R8 V10, etc. Er is echter één groot verschil: de eerdergenoemde zijn vaak zo gebouwd dat zelfs mijn oma mee boodschappen zou moeten kunnen doen, en je voelt de pk's wanneer ze nodig zijn, maar toch gebeurt het wat "rustiger" dan mijn monster door het lage gewicht en geen safety electronica. Momenteel is de auto op 1.8 afgesteld, omdat op straat/buiten de turbodruk meer kan zijn dan op de bank. Anyways, toen ik het gaspedaal voor het eerst intrapte, werd mijn telefoon welke op mijn dashboard lag, gelanceerd en tegen het achterraam gedrukt... Het heeft hem geen goed gedaan, want nu begint ie een eigen leven te leiden. Maar het was het waard geweest, want ik heb nog nooit zo hard gelachen! Ik kan niet wachten tot woensdag!

Het is ook niet zo slim om een telefoon op het dashboard te bewaren als je vol het gas in gaat trappen in een raket natuurlijk!

Het is ook niet zo slim om een telefoon op het dashboard te bewaren als je vol het gas in gaat trappen in een raket natuurlijk!

Als je binnen 48u maar een paar uur ongezonde slaap hebt gehad en denk je daar niet over na

Grafiekje