D.J Pfew, al die draden 23 August 2012 #1,081 Ik vraag me af of Misha z'n eigen internals nog oké zijn 1500km in dat ding zal wel een mooie hel zijn
Ik vraag me af of Misha z'n eigen internals nog oké zijn 1500km in dat ding zal wel een mooie hel zijn
Machiel. MFabrications 23 August 2012 #1,082 scully said: Neem aan dat je een paar van die bochten toch wel voor een paar tientjes totaal hebt? Click to expand... 2 x 2,5inch rvs 90° bochten heb je voor 40 a 50eu. Prijzen zijn uiteraard gewoon internetprijzen etc. Dat betaal ik er iniedergeval niet voor
scully said: Neem aan dat je een paar van die bochten toch wel voor een paar tientjes totaal hebt? Click to expand... 2 x 2,5inch rvs 90° bochten heb je voor 40 a 50eu. Prijzen zijn uiteraard gewoon internetprijzen etc. Dat betaal ik er iniedergeval niet voor
InIMoeK DCA GODZUKI 23 August 2012 #1,083 Machiel ken jij toevallig iemand met een Nissan consult kabel? Ik heb ruzie met m'n sensoren
Machiel. MFabrications 23 August 2012 #1,084 Even de plaatselijke nissan dealer lief aankijken? Je kunt ze ook kopen zag ik net, 60eu
InIMoeK DCA GODZUKI 23 August 2012 #1,086 Ik denk niet dat ik die zomaar mee krijg Machiel. En ik heb een kabel besteld die ook werkt met Nistune Hier in NL is puur diagnose
Ik denk niet dat ik die zomaar mee krijg Machiel. En ik heb een kabel besteld die ook werkt met Nistune Hier in NL is puur diagnose
maikel_rox MKIV 23 August 2012 #1,088 D.J said: Misha zit al tegen de 600whp aan Click to expand... En 750 nm @ 1.6 bar. Zal nog wel stukje hoger uitvallen denks!
D.J said: Misha zit al tegen de 600whp aan Click to expand... En 750 nm @ 1.6 bar. Zal nog wel stukje hoger uitvallen denks!
InIMoeK DCA GODZUKI 23 August 2012 #1,090 Machiel. said: even langsgaan met de voiture is dus geen optie? Click to expand... Hij loopt niet eens op het moment.. Half gas loopt hij 600 rpm hakkelend :X
Machiel. said: even langsgaan met de voiture is dus geen optie? Click to expand... Hij loopt niet eens op het moment.. Half gas loopt hij 600 rpm hakkelend :X
Roel. Well-Known Member 23 August 2012 #1,091 D.J said: Hoeveel bar gaat hij draaien? Click to expand... 2.2 meen ik.
Misha Sorry sensor 23 August 2012 #1,093 Filmpjes, verhaal e.d. volgen nog, ben doodop, maar het was het waard: Toch wil ik Jeroen(tje), Mark (EMS) en Jarno van Autosport Company alvast bedanken voor het mogelijk maken hiervan.
Filmpjes, verhaal e.d. volgen nog, ben doodop, maar het was het waard: Toch wil ik Jeroen(tje), Mark (EMS) en Jarno van Autosport Company alvast bedanken voor het mogelijk maken hiervan.
aad speed 7t sonic 23 August 2012 #1,095 SebastianE said: Zoiets is natuurlijk wel nice 8) Click to expand... Zo iets ga ik dus proberen. Kost wel tijd en moeite, maar ik zie het als een uitdaging dus ga het gewoon proberen @Misha: nice!
SebastianE said: Zoiets is natuurlijk wel nice 8) Click to expand... Zo iets ga ik dus proberen. Kost wel tijd en moeite, maar ik zie het als een uitdaging dus ga het gewoon proberen @Misha: nice!
Misha Sorry sensor 23 August 2012 #1,097 D.J said: Ik vraag me af of Misha z'n eigen internals nog oké zijn 1500km in dat ding zal wel een mooie hel zijn Click to expand... JohnnyP said: wat gebeurt, 1500km erop zitten? leuke vermogen btw. Click to expand... O.a., maar bijkomende slaaptekort is ook van toepassing. Ik zal proberen om voor morgen filmpje te posten.
D.J said: Ik vraag me af of Misha z'n eigen internals nog oké zijn 1500km in dat ding zal wel een mooie hel zijn Click to expand... JohnnyP said: wat gebeurt, 1500km erop zitten? leuke vermogen btw. Click to expand... O.a., maar bijkomende slaaptekort is ook van toepassing. Ik zal proberen om voor morgen filmpje te posten.
Dutch944 Driving Madman 23 August 2012 #1,100 Goed bezig Misha! Wanneer ga je nu eindelijk is circuit op met dan hok?!