show je eigen auto #87

Is geen zelf gemaakt iets, maar een STi Roof vent :)

roof-vent.jpg

Helaas geen tijd voor...
Morgenmiddag is het beestje klaar om in te rijden, ik haal haar echter tegen de avond op.

Vanavond al wat sound improvement gedaan, had helaas niks anders dan mopho bij.

[video=youtube;3-wbc6DiKKQ]http://www.youtube.com/watch?v=3-wbc6DiKKQ[/video]

Jullie stonden in Leiden op een gegeven moment ook in zo'n grasveldje langs de weg met 3 auto's hé? Wij reden nog langs, met Rode Golf 1 en zilveren Golf 3 VR6.

MIVW was heel dik, maar echt niet normaal druk. Op een gegeven moment één stuk niet eens meer naar toe gelopen omdat het gewoon té groot was. Wordt tijd dat het een 2 dagen evenement wordt.

Klopt ja! Was je met Erik mee zeker? Stonden daar met 4 auto's lekker in de picture hahaha.

Ik verbaas me er zelf best wel over, omdat het meestal weg is door equal-length spruitstuk (OEM unequal-length).
Zojuist mailtje dat de auto zga klaar is en om 14:00 opgehaald kan worden. Even kijken of ik eerder mag gaan van mijn baas.
Terugkomend op kachel-verhaal: de dag begon om 9u met een klagend mailtje van EMS dat het behoorlijk heet wordt in de auto, en dat toen het nog eindelijk in zoveel dagen fris was... Ik ben benieuwd.

Misha, ga je het vermogen op kenteken nog aan laten passen? Als je er nu iets mee krijgt zit je ver over de 40% vermogensstijging die volgens mij toegestaan is volgens de RDW...
Oh en, hij zal vast ook een stuk lichter zijn nu. Laten herkeuren bij de RDW? Betaal je minder wegenbelasting :+

Vandaag begonnen aan mijn uitlaat, valt me nog flink tegen aangezien ik geen bochten heb gekocht maar alles onder verstek zaag en dan aan elkaar zet. Tijdrovend klusje, vandaag 4 uur bezig geweest en nog maar 2 bochten af en dan ben ik met de laatste nog niet helemaal tevreden.

Vandaag begonnen aan mijn uitlaat, valt me nog flink tegen aangezien ik geen bochten heb gekocht maar alles onder verstek zaag en dan aan elkaar zet. Tijdrovend klusje, vandaag 4 uur bezig geweest en nog maar 2 bochten af en dan ben ik met de laatste nog niet helemaal tevreden.

Waarom geen bochten gekocht? Zo duur zijn die niet hoor :)

Een afspraak gemaakt om volgende week m'n MK1 te notchen en een volledig gereviseerde 2y bak ophalen!
16v onderdelen verzamelen.

Ben nog even in Drachten geweest @ dragraces, goeie spul geen honda tokkies etc :P

Beste tijd die ik heb gezien was 7,29 sec @ 299,6 km/h, ding ging goed hard 8)

Snelste tijd die ik gezien heb was een 4,7 sec :P

Reed mooi spul maar was ook zoals overal in NL eigenlijk te heet buiten.

Van: Rust, the only thing that really kills cars...

Links voor
2w53sit.jpg

Links voor
2573ktl.jpg

Rechts voor
25zmqds.jpg

Rechts achter
jhu25u.jpg

A-stijl rechts
esua6q.jpg

En mijn geweldige voorkant
2ep56yx.jpg

2j1995c.jpg

Naar: :D

Rechts achter:

A stijl rechts:

Rechts voor:

Links voor:
ik zie net pas dat het lijkt alsof er nog roest zit. Dat is natuurlijk niet, lichtinval, gezichtsbedrog, etc, etc, :tong:

Alleen ben ik hier niet zo tevreden over, ik neem aan dat het wel te zien is. Het is een hele strook, over het hele scherm. Dus daar ga ik nog wel ff voor terug..

minishoot :+
Het is alleen echt on-mo-ge-lijk om de kleur fatsoenlijk op de foto te krijgen 8P

Met z'n 'bewaker' :+

Trouwens Micha, top project hoor! Ik had eerst mijn twijfels, maar ik moet zeggen dat ik nu toch wel aardig jaloers ben :P
(een rondje meerijden sla ik ook niet af, Tilburg is maar 20 a 30 min rijden :+)

Last edited:
Back