show je eigen auto #87

Ben nog even in Drachten geweest @ dragraces, goeie spul geen honda tokkies etc :P

Beste tijd die ik heb gezien was 7,29 sec @ 299,6 km/h, ding ging goed hard 8)

Wat voor iets was het?

Impreza vandaag door JEROENTJE stationair goed gemapt dat die stationair stabiel blijft draaien voor APK van morgen. Volgens mij was het iemand anders zijn taak... Anyway, fingers crossed.

Ik ben er best wel lang geweest, mede omdat een paar vrienden van mij werden gevraagd voor een artikel in de VWspeed. Volgens mij zijn er wel leuke foto's gemaakt zo zonder voorruit in de kever :# (onderweg naar MIVW verloren..)

549709_217717738354892_1575064263_n.jpg

Vet, die voorste is van dezelfde gast als van die Subara Beta Ark ooit in de Scootin' :P Zag pas dat die deze had ipv z'n mooier Kever

Gister ook heel de dag naar MIVW geweest. Erg mooie meet, alweer. 2 x pech gehad met de jetta van een maatje. Maar dat was daarna opgelost.

Die karmann ghia schraapte constant! Terwijl die rode niet schraapte en (op het oog) even laag/hoog lag. Maar eht waren 2 dikke machines.

Ja klopt, die voorste heeft op de voor as airride en die rooie staat gewoon vast. Die zwarte kever kan zowel voor als achter op de grond :#

Gister ook heel de dag naar MIVW geweest. Erg mooie meet, alweer. 2 x pech gehad met de jetta van een maatje. Maar dat was daarna opgelost.

Die karmann ghia schraapte constant! Terwijl die rode niet schraapte en (op het oog) even laag/hoog lag. Maar eht waren 2 dikke machines.

Jullie stonden in Leiden op een gegeven moment ook in zo'n grasveldje langs de weg met 3 auto's hé? Wij reden nog langs, met Rode Golf 1 en zilveren Golf 3 VR6.

MIVW was heel dik, maar echt niet normaal druk. Op een gegeven moment één stuk niet eens meer naar toe gelopen omdat het gewoon té groot was. Wordt tijd dat het een 2 dagen evenement wordt.

Back